Mun priuksessa on paljo pienemmät päästöt kuin teillä!
päästöt
10
122
Vastaukset
- ?????????
Ketä kiinnostaa?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No vittu sua!
- caddi60
Mä sain mun -60 cadillakkiin 5,6 litran kulutuksen kun aloin kusta tankkiin aina samalla kun tankkasin tankin täyteen :) ja enää ei oo rahasta kiinni ku pienellä mennää :) :) :)
- se se on
Jenkkifobinen! :)
- jepjepp69
eipä ainakaa läpällä oo tehty tää koko paskaa keskustelua....
- oujjeaaa
minun autonipa päästöt on isommat ku sulla n. 900 gCO2/ km, hyvältä näyttää sivupeilistä pakkasella kun putkesta pöhöttää sen verran komeesti että takana ajava prius on tukehtua ja osaa pysyä pois alta törttöilemästä
- priusgaysiksinainais
Mullakin on pienemmät päästöt kuin *teillä*!
Vaikka en tiedä ketä tarkoitan teillä ja millä ajattekaan. Mutta kun minulla on minun rakas toyota niin tyydytän itseäni kirjoittelemalla tänne lapsellisuuksia.... Ymmärtäkää toki...minä ja toyota...ja muuta ei sitten tarvittakaan... - keltaruskeat
Tietäsit ja kun kuulisit minkälaiset päästöt täällä on kun pistän kunnolla mausteita pöperöön ja pistän ruokalevolle aterian jälkeen...Siinä jää sun Priukset ja muut vinkuintiaanien vellinkeittimet toiseksi.
- DODGE the best one!
Sä ajatkin HOMO AUTOLLA!!!! Vitun vihreä kusipää =) ..... Ite en IKINÄ kehtais näyttäytyä Priuksessa NEVER!!!!!
- Hemillä pesää
Priusmies ryystää porkkanamehua ja suojelee liito-oravia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449