Mistä vois saada halpoja käytettyjä tai käyttämättömiä lumilauta kenkiä? Ois kiva jos sais vastauksen :D
Lumilauta kengistä taas...
5
122
Vastaukset
- myyjjä
Mulla on burttonin 41 kokoset lautailu kengät laita mulle s-postii Pekoni1@luukku.com !
- tipi5634
Huuto.netistä vaan katselemaan. Sporttidivari -nimiset liikkeet myy myös käytettyjä kamoja, mutta pyytävät suorastaan ryöstöhintoja puhkikuluneista varusteista.
- Minäpä
tipi mä tiiän ton et urheilu divareist ainaki useimmis pyydetää paljo rahaa
- wode3
olis vähän käytetyt elan merkiset kengät koko 44 ja duotone lauta 175 cm laudan kunto laskettu pari kautta kai sain koko paketin kaverilta itse en ole laskenut laudalla yhtään jos kiinnostaa tee tarjous kengistä tai koko paketista
- Minäpä
mul on jo lauta ja kengät ois vähä isot :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184