Olin liki 20 vuotta sitten vain kuukauden verran yhden, silloin 16v tytön kanssa. Sen jälkeen perustin perheen ja olin pitkässä avioliitossa. Nyt eron tultua olen alkanut ajattelemaan tuota "ensirakkauttani". Jotenkin meillä jäi homma kesken ja erottiin vähän helpolla. Tiedän että tuo ihminen oli haukkunut silloista tyttöystävääni, nykyistä ex:ääni "siksi v*tun h*oraksi" eli kaipa sielläkin suunnassa eromme jälkeen jotain tunteita oli.
Ainakin minä olen edelleen seurannut tuon naisihmisen elämää ja pari vuotta sitten viimeksi laitoin hänelle viestiäkin kun oli yksi juttu kysyttävänä. Tiedän että hän on nykyään yh (tai ainakin oli viimeksi kun keskustelin yhteisten ystäviemme kanssa). Ajattelin että teen peliliikkeen vielä ja pyydän häntä ensin kaveriksi facessa ja katsotaan sitten miten edetään vai edetäänkö mitenkään.
Kaipa se janottaa
Aika omituista
1
411
Vastaukset
- 1+18
jokos ootte kavereita facessa? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226