MOOI! Aattelin täältä kysellä kun olen itse vaatekomeroa hieman remppaamassa ja töissä sain tehtyä uudet hyllyt vesivanerista. Se levy nyt ei kauheen nättiä kuitenkaan ole ja mielessä kävi villi idea jos siihen saisi vaikka liimattua kankaan päälle, mahtaisko onnistua?
Levyhän on tosi sileäpintaista.... Mietin vaan et millanenhan kangas kävisi??? tarkotus olisi varmaan sprayliimalla kiinnittäää...
Tai onko muita ideoita millä saisi vähän nätimmät hyllyt :)
Kangas levyyn kiinni?
9
2999
Vastaukset
- kangastusta
Kangas tarttuu vaneriin hyvin liimalla tai nitojalla. Itse olen käyttänyt kuumaliimaa, koska se kuivuu heti ja tarttuu jämäkästi, mutta kangas on myöhemmin helposti irrotettavissa. Kannattaa pingottaa kangas hyllyn reuan yli ja liimata kiinni levyn alapintaan, niin ei kangas rispaannu irti käytössä.
Kangas vaatekomeron hyllyissä on siitä ikävä että se kerää pölyä ja nukkaantuu helposti, eikä vaatteet liu'u kivasti hyllyillä. (Tosin sekin voi olla etu) Vahakangas tai jokin muu liukas pintainen kangas toimii paremmin. Tai se perinteinen hyllypaperi. - hmm.
Minäkin suosittelisin vahakangasta tai sitten kontaktimuovia. Kankaan kiinnittäisin vedellä ohennetulla PVA-liimalla (Eri-Keeper ja vastaavat). Jos välttämättä pitää saada perinteinen puuvilla- tms. kangas, niin pinnan voisi lakata vesiohenteisella huonekalulakalla.
- Tämän tein
Laita kontaktimuovi. Se on kuitenkin aika vahvaa ja värejä sekä kuoseja löytyy valkoisesta kuviollisiin. Pysyy pitkään siistinä ja kestää kostealla pyyhkimisen. Sileään pintaan se on helppo kiinittää siististi.
- -anne-
Sama juttu, kontaktimuovin kannalla minäkin.
- Anonyymi
Kontaktimuovit yms. muuttuu ajanoloon nihkeiksi. Tapetoi hyllyt pesua/pyyhkimistä kestävällä tapetilla. Maalikaupasta saa tapettirullan jämäeristä jopa eurolla. Etureunaan voi silittää reunanauhan, myydään metritavarana, mutta ei se tarpeellinen ole.
- ylä hylly
Minä päällystäisin myös hyllyjen alapuolen, koska ylähyllyistä näkyy nimenomaan alapuoli...
- nainen4
Wau! Kiitos vinkeistä! Nyt on helpompaa miettiä miten kannattaa tehdä ja kiva kun tuli pari vaihtoehtoakin!
- lukihärö
Vesivaneriin mitkään PVAC-liimat tartu! Kun luette näitä, koittakaa myös ymmärtää edes osa lukemastanne!
- Anonyymi
Mä vetäisin vaan maalin pintaan ja vaikka joka hyllyn eri värillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738