-Kaupunki jossa kaikki tietää toisten asiat, menet lääkärille, sairaanhoitajalle hammashoitajalle niin koko kylä tietää.
-Apteekista kun ostat raskaustestin tai hiivalääkkeet niin kaikki tietää.
-Oma napa paras napa, ja muiden asioihin puututaan vaikka väkisin
-Ihmiset luule olevansa juppeja jos omistaa asunnon jostain Karhilan rannasta :D
- Koko kylä pylsii toisiaan
-Lapsille ei mitää
-Nuorille ei mitää
-Lastensuojeluilmoituksia tehdään kiusallaan
-Samat ukot ja akat kiertää toiselta toiselle
-
Miten joku voi asua täällä vakituisesti????? hulluks tulee niin kun nuo muutkin varmaan on jo
-Lapsista säästetään, kotiäitejä haukutaan että vie kunnan rahat vaikka samaan aikaan huutava pula lapsista ja nuorista että kylä autioituu!
-Liikeet menestyy huonosti kalliit vuokrat vaikka palkkataso ja tulotaso peestä
-Kunnalla ei muka rahaa mihkää :D ei edes koulun sisäilmaongelmien korjaamiseen :)
-Terveyskeskuslääkärit tutkii korvia ja alapäitä kellään ei mitää hajua onko edes erikoitunnut kumpaakaan :))) eli pimppilääkäri ja terveyskeskuslääkäri sama asia kuten lastenlääkäri. Joka röörin tutkinnot
SAARIJÄRVI ja sen asukkat
7
670
Vastaukset
- dasfafs
Hieno kirjotus:D
Kerro jotain seurahuoneesta?- yykaakoo1
tsiigaa omistajaa .voi päätellä kaiken
- Saarijäven kaupunki.
Epäilen, ettei Saarijärvi kovin köyhä voi olla, kun ainakin osa toimistopään työntekijöistä istuu puolet työpäivistä kotonaan ja kuskaa esimerkiksi työajalla kersojaan edestakaisin kouluun ja koulusta pois. Samoin kuin omat asiat hoituu kätevästi työajalla ja palkka juoksee. Samalla valitetaan, ettei kunnalla ole yhtään rahaa. Aloittaisivat virkojen tiivistämisestä ja kellottamalla mitä kongreettista kukin työpäiviensä aikana tekee.
Kumma muuten, että kotona istumalla ja omia asioita hoidellessa kertyy vuosilomat ja ylityövapaat siihen tahtiin, että 70% yhteydenotoista milloin kellekkin Saarijärven viran -tai toimenhaltijalle päättyy "ei ole paikalla" tai "on lomilla" pahoitteluihin. Mistäköhän noita "ylityövapaitakin" kertyy päivä -tai jopa viikkotolkulla, kun en ole yhdenkään kaupungin työntekijän nähnyt olevan työpaikallaan tai tavoiteltavissa edes minuuttia yli työajan.
Melkoinen suojatyöpaikka tuo Saarijärven kaupunki. Ei ihme, että monet kunnat päätyvät yksityistämiseen näinä kovina kustannuspaineaikoina. Yksityisellä puolella vaaditaan, että olet työaikanasi työpaikallasi.- Voi pojat!
Noh noh. Voisihan huonomminkin olla. Ja tämä voi tulla järkytyksenä, mutta harva loppujenlopuksi on kiinnostunu sun asioista.
- Entinen haikailija
Missäs se Saarijärven "teknikko" 60-luvulta luuraa?
- Ghghghththt
No jo oli vuodatus. Siideripissiksen hiivat nyt ei oikeasti kiinnosta ketään. Ja rahaa ei ole. Karhilan rannan asukkaat kuitenki sua kaihertaa, joten on se sitte vissiin hieno paikka. Rötöstinteessä se ennen kerma asu.
Saarijärvi on samanlainen pikkukaupunki, kun kaikki muutkin tämän päivän pikkukaupungit. Persaukinen, sisäänlämpiävä ja...no nyt ei muuta huonoo tuu mieleen, mutta kuitenki. - Keppisyrjässä
Luulosairaus on vakava tauti.
Olen asunut Saarijärvellä lähes 30 vuotta eikä minua kiinnostanut kenenkään asiat, enkä myöskään huomannut että minun asiat olisi muita rassannut.
Nyt 6 vuotta Jyväskylässä asuessa asiat on ihan samalla tollalla kuin Saarijärvellä, ei muita kiinnosta asiani eikä minua muiden.
Katsos.. terveenä kaikki luistaa paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995