ylen areenan ohjelmaa niin että sen voi tallentaa.
ohjeissa puhutaan oikesta hiirestä mutta kun mac-läppärissä
ei ole oikeaa hiirtä
EN OSAA AVATA
4
155
Vastaukset
- ctrlnäpsy
Siinä puhutaan hiiren oikeanpuoleisesta näppäimestä.
Applen läppäreissä on useampikin tapa toteuttaa tuo näppäimen painallus.
1. Painat ohjauslevyn oikeasta alakulmasta, niin tunnet kuinkä ’näppäin” painuu alas.
2. Menet järjestelmäasetuksiin ja säädät kosketuslevyn asetuksia niin, että saat haluamasi tavan tehdä tuo psinallus.
3. Painat ctrl-napin alas ja ”klikkaat” työpöytään tai muuhun ”tyhjään” kohtaan.
Näillä tavoin saat sen komentolistan esiin, jota ne ohjeet tarkoittavat.- sormisuus
Sain ohjaustason toimimaan, muuta en kuitenkaan saa areenan ohjelmaa
tallennettua levylle eikä URL siirto Tunesiin onnistu - en löydä mitään
työkalua avaamisen, kone vain alkaa toistamaan sitä alkuperäistä osoitetta
jolloin pitää nettiyhteys olla päällä, myös hypertextiä kone on tarjonnus.
EIKÖ MACILLA SAA LAINKAAN tallennettu radio-ohjelmaa kiintolevylle ?????????????????????
- laturi245
Kaivapa sellainen ohjelmanpätkä kuin Areena-lataaja koneellesi, niin siihen kun kopsaat osoitekenttään sen ohjelman URL:n ja määrittelet mihin kansioon tuo kopsataan, niin pitäisi alkaa latailu toimimaan.
- 222
Koska sama kysymys on laitettu useampaan paikkaan, se alkoi kiinnostaa.
1) Menin Yle Areenaan, tallensin radiouutiset klikkaamalla "Tallenna mp3", ei siis tarvittu mitään muuta.
2) Suljin nettiyhteyden.
3) Klikkasin tallentamaani tiedostoa työpöydällä. ITunes ilmoitti, ettei se saa yhteyttä nettiin - hyvä tietää - ja soitti sen jälkeen tiedostoa kuten pitikin.
Minulla ei siis ollut ongelmia, ja toivottavasti aloittajankin ongelma on jo ratkennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738