Jos rivistä puuttui kaksi numeroa. Aikaisemmin lähdin tarkastamaan riviä 1:tä 9:ään mitkä numerot puuttuvat. No siihen menee tietenkin aikaa. Vaimo käski vain katsomaan riviä, niin alitajunta sanoo mitkä numerot puuttuvat. Olinpa yllättynyt kun numerot vaan putkahteli ajatukseen. Vireystila pitää olla hyvä, että saa alitajunnan töihin, väsyneenä ei onnistu. Onko muilla vastaavaa kokemusta? Miten ratkaisette kaksi viimeistä uuttuvaa numeroa
Alitajunta ja Sudoku
jookoTu
1
327
Vastaukset
Olen joskus ollut huomaavina vastaavaa, sillä erotuksella että olen kokeillut väsyneenä kun en ole muuten jaksanut alkaa veivaamaan 1 - 9:ää.
No nyt kiinnostuin asiasta ja aion sitä tietty tietoisesti testata.
Hm... Ei taida toimia parien kohdalla, eikä vaikeimmissa kolmosissa ja nelosissa;)
Saiskohan tuosta kimmokkeen sudokun selkounille, Selkounista just Prismassa otsikolla "kaikki irti unesta" Onks kukaan ratkonut sudokuja unissaan ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351