olen ostamassa hyvää tulostinta.
kokemuksia ja suosituksia A3 tulostimista laser/mustesuihku? missä hinnoissa liikkuvat?
miksi ei tietsikkaliikkeissä myydä A3 tulostimia?
A3graafikoksi
5
4271
Vastaukset
- Tomppa
A3 ja A2 tulostimia saanee tilauksesta konttori-
koneliikkeistä.
Mustesuihkutulostimella voi tulostaa väreissä myös päällystetylle tulostuskankaalle.
Isolle paperille tulostavat ovat hinnaltaan moninkertaisia, hinta A2 tulostimella saattaa
olla jopa 1000,- euroa.
Canonin malleista löytynee isoja tulostimia.
Rahalla saa lähes kaikkea! - Kuvaaja
Moi!
Älä tuhlaa rahaa kalliiseen tulostimeen. Aivan turha ostos tänä päivänä! (Sinulla todennäköisesti on kone ja nettiyhteys?) Parhaat vedokset saat ifi:ltä suoraan kotiisi ja tosi edullisesti. Mä olen jo pitkään tulostanut vedokseni verkon yli ifillä. Kotiin tuskin on varaa ostaa kymmenien tuhansien arvoista tulostinta. Ja sitäpaitsi kun lataat ifin koneiden profiilin ja tallennat kuvat sen kautta (olettaen että osaat vääntää näytön jotakuinkin kohdalleen), saat hyviä ja halpoja kuvia, vaikkapa vain yhden jos niin haluat.
Tsemppiä! - hintoja
http://www.verkkokauppa.com/main.php?path=oheislaitteet/tulostimet&title=Oheislaitteet / Tulostimet&search=1&cat1=Oheislaitteet&cat2=Tulostimet&cat3=Mustesuihku A3
itselläni on i6500, ihan kohtuu tulostin kaikenlaiseen räpeltämiseen, enemmän valokuvalaatuisia tulosteita voi saada 6-väri tulostimella, mutta 4-värinen on kyllä huokeampi käyttää.
Itse ostin canonin ihan edullisten tulostuskustannusten takia että aina silloin tällöin tarvitsee sitä A3 kokoa. - Pena
Tämä pelittää hyvin hp color Laserjet 5500 dtn
- nyhi
Itselläni on Epsonin photo 1290.Hyvin on toiminut
ja jälki on huippuluokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990