Voiko vegaanit ottaa ollenkaan suihin ilman kondomia?
olen miettinyt
3
261
Vastaukset
- Kulli-Jori
erittäin hyvä ja mielenkiintoinen kysymys. olen myös miettinyt voiko kalalle/äyriäisille allerginen tai ei kalan mausta pitävä lipoa simpukkaa.. Itse haluaisin lipoa ja ottaa valkoviinihuikat aina välillä (niinkuin kalaruuille yleensä) mutta vaimo hieman estynyt.. Hyvin mielenkiintoista !
- just joo
heko heko.
Ihan sama mitä kysyy niin aina joku on olevinaan viisas.
Siis ihan oikeasti, käsittääkseni vegaanit eivät syö mitään eläinperäistä, miten on asian laita siittiösolujen suhteen? - O.Raali
just joo kirjoitti:
heko heko.
Ihan sama mitä kysyy niin aina joku on olevinaan viisas.
Siis ihan oikeasti, käsittääkseni vegaanit eivät syö mitään eläinperäistä, miten on asian laita siittiösolujen suhteen?Ottaessasi eläimeltä suihin, -älä niele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124