Hei.
Etsimme asuntoa ja olisimme erittäin kiinostuneita asunnosta.
Olemme luotettavia ja kunnollisia vuokralaisia.
Onko luottotiedot sinulle ongelma,minulla siis ei ole ne kunnossa,mutta maksamme vuokran aina ajoissa. Olen maksanut Riihimäen Kaupungillekkin aina vuokran ajoissa ja sen varmasti voi tarkistaa Riihimäen kaupungin asunnoilta. Takuu-vuokra tulisi sosiaalivirastosta ja ottaisin toki myös kotivakuutuksen. Sosiaaliviraston takuuhan ei ole rahaa vaan se on ns. sitoomus joka talletetaan pankkiin.
Tällä hetkellä tilanne on sellainen,että asun poikani kanssa Riihimäellä ja miesystäväni asuu Kirkkonummella. Etsimme siis yhdessä asuntoa.
Vanhenpani ja siskoni asuvat Helsingissä ja haluaisin lähelle heitä.
Tällä hetkellä olen työtön,mutta minulle olisi tiedossa työpaikka mikäli vain saisin asunnon.
Ystävällisin terveisin.
Anne Lämssä
Asuntoa etsimässä
anneml1
2
264
Vastaukset
- VUORANANTAJA VANTAA
EI KUKAAN TÄYSJÄRKINEN VUOKRAA SULLE ASUNTOA NOILLA TIEDOILLA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556