Haloo ja hei! Olen yksi niistä jotka ovat saaneet ilmoituksen suomi24.n selaimen vahentumisesta. Täällä on ohje, että se edellyttää ilmoituksen hyväksymistä. Mutta miten sen teen, kun ei ole kohtaa siinä "herjassa" mihin vastaidit ok tai kyllä tms. vain poistunis ilmoitus tai etene, jota ei suositella. Ja kun etenen, niin punaset varoitukset ovat yläpalkissa. Tästä samasta aiheesta olin jo tietokonehuollossa kuukausi stten. - En pääse sähköpostiini !!!!
Suojausvaremnnin! Miten se selaimen ilmoitus hyväksytään?
8
379
Vastaukset
- 1947 synt.
sama juttu. tulis välillä edes suomi24.fi tiedote niille joiden kone ei aukea.En uskalla riskeerata kun kieltävät jatkamasta. Koneessani on kerran ollut aktiivinen virus ja sen selvittelyyn meni jo hermot nääs kun aina täytyy nuoria vaivata kun ei itse osaa. me ei nörtit ollaan pulassa jos meille ei palveluntarjoaja väännä rautalangasta ja pidä näin asiakkaistaan huolta suoraan.
Hei mitäs nyt ??Samaa ihmettelen myös minä täällä Satakunnassa. Ei ole käsitystä miten tähän postiin pääsee käsiksi. Apua ei ole tullut pyynnöstä huolimatta tälläkään palstalla. Ei kässää....
- JIIPEE 9
0LEN VIIKON KÄRSINYT SAMASTA ASIASTA. SÄHKÖPOSTI EI AUKEA. EIKÄ SUOMI24 ANNA MITÄÄN TIETOA.. PAHOITELEE VAIN"PYRIMME KORJAAMAAN VIAN MAHDOLLISIMMAN PIAN" ON HÄMMÄSTYTTÄVÄÄ KUINKA YLIMELISESTI OPERAATTORI SUHTAUTUU ASIAKKAISIINSA.
- ylvi
Sama täällä????!!!!
- Ruuhkaa?
S24 kiukuttelee nyt enemmän kuin "vanha varmenne".
"ERROR:Status" ja ERROR: PSApps- Kiehuu
samat "ERROR:Status" ja ERROR:PSApps kummittelee mullakin, enkä pääse postiani lukemaan. Ottaa päähän, juu!!!!!!
- harmistunut
Miksi sähköposti ei aukea.On ollut jo viikon kateissa.
Terveisiä Torniosta. Olisi koneella käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566