Lady Anki

purdell75

Hei kaikille!Olen 37 vuotias mies joka pukeutuu Pvc ja kumiasuihin,käyttää korkeita korkoja ja korsetteja,runsas meikki ja peruukki kuuluu lookkiini..TransuDomina nimeltä Lady Anki,sillä nimellä mua kutsutaan.Haluaisinkin kertoa eräästä päivästäni jolloin matkustin ensi kertaa julkisesti pukeutuneena tiukkaan Pvc asuun,fuckme-bootseihin ja korsettiin pukeutuneena,kilo pakkelia naamassa ja perukki päässä erään miehen luokse Helsingin itäpuolella.Jännitti aivan julmetusti astua paikallisjunaan täydessä tällingissä,otin muutaman harha-askeleen korkeilla koroillani.Olin melkoinen näky..Tunsin itseni rennommaksi kun kaksi kanssamatkustajaa pyysivät ottaa minusta kuvia joihin suostuin mielelläni!Kuvaussession jälkeen jatkoin matkaani kohti miesystäväni asuntoa korot kopisten ja pylly pyörien!Ihana kokemus jonka ehdottomasti haluan kokea uudelleen!Haluaisinkin kuulla teiltä mitä mieltä olette siitä kun näette Pvc-transun korkeissa koroissa ja paksu pakkeli naamassa lähestyvän sinua ja istahdan viereesi täydessä junassa?T.Lady Anki

9

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkop

ninkkö

• purdell75

Juurikin näin..

• täti moonika

Ajattelisin, että aijaa tuommoinen. Drag on jo niin tuttua, että ei se hätkähdytä.

• ???

KADUNMIES PALANNUT PALSTALLE?

• Neiti20.

Jos rehellisiä ollaan niin saisin varmaan traumat, jo kuvauksesi sai etomaan.
      Käy sääliksi lapsia jotka joutuvat sinut näkemään...

• Jos olisit kertonut käyttäväsi fukmii-virsuja, jalkarättejä ja kittiä kainaloissa, olisi luultavimmin sanonut "tiijäppätuota". Mutta et kertonut.

• Kylmät kädet

Voisinko saada sp-osoitteesi?

• kuumat jalat

lähetä postia hänen nimimerkilleen. eli purdell75@suomi24.fi

• typotäti

Tarkoitit kai sm-osoitetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      38
      5008
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      511
      1635
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      783
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe