Hei, onko kukaan tilannut Juhlapuku Daamista hääpukua tms? Sillä oli häämessuilla alekuponki -30 %, ja tekis mieli sieltä ehkä tilata. Mun kaveri on tilannu sieltä lyhyen juhlapuvun mut onko kukaan hääpukua tilaanu? Laatu? Palvelu?
Juhlapuku Daami
4
269
Vastaukset
- niina_m3
Mä oon ostanut, oli aivan ihana! Sain omien mittojen mukaan valita ja puvut oli kaikki edullisia verrattuna muihin helsingin putiikkeihin. Maksoin omasta mittatilaus hääpuvusta jotain viis-kuus sataa ja kaikki sukulaiset ja ystävät ihasteli. Vihdoinkin päivä prisessana
- kais_a_kaisis
Mä oon tilannu sieltä hääpuvun:) Laatu oli todella hyvä, mulla on kaveri, joka on ompelija ammatiltaan, ja se ottais mittatilauspuvusta yli tonnin vähintään, yksinkertaisestakin puvusta. Sain kuudella ja puolella sadalla mittatilauspuvun joka oli tosi koristeellinen ja monikerroksinen. Tää mun ompelijakaveri sano, että on tosi laadukas jälki, ei mikään "hutastu hempukka". Palvelu oli nopeaa, tilasin verkosta illalla, ja aamulla oli vastattu että mitat lähtenyt ompelijalle. Toimitusajaksi oli sanottu 5-6 viikkoa ja tuli 5 viikossa. Olin huolissani siitä, että jos se ei kuitenkaan oo sitten oikean mittainen kun se tulee, niin myyjä sanoi, että jos siinä on jokin mittavirhe heidän puoleltaan niin korvaavat korjauskulut omalla paikkakunnallani kun en hesasta itse oo. Ei ollu mitään virhettä ja täysin mittojen mukaan:) Äitillä ja mulla tuli itku kun puku tuli ja sovitin sitä, se oli niin kaunis ja ihana
- Aitous
Ettei vaan yrittäjä itse ole avannut keskustelun ja vastanut kahdella hyvin samankaltaisilla nimimerkeillä omaan kysymykseen itsekuhuvasti.
Tuli vaan mieleen... - Ei mainoksia kiitos.
Just niin siinä on käynyt. Eihän niiden sivut edes toimi. Menkää pois täältä mainostamasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306