Olen 31-vuotias turkulainen mies ja haaveenani olisi päästä vaellukselle Saariselän itäosiin ensi kesänä. Olen ollut 3 kertaa vaelluksella (kaikki Saariselällä), mutta en ole käynyt Paratiisikurua enkä Ukselmapäätä kauempana. Olen kuullut ja lukenut, että monien mielestä kaikkein parhaat maisemat löytyvät juuri tuolta UKK-puiston itäosista. Eka kerta oli kesällä, reitillä Kiilopää-Suomunruoktu-Tuiskukuru-Luirojärvi-Suomunruoktu-Kiilopää, toinen ruska-aikaan Aittajärvi-Maantiekuru-Sarvioja- (käynti Paratiisikurussa ja Ukselmapäällä)-Sarvioja-Luirojärvi-Palovanka-Rautulampi-Kiilopää- 3. Kiilopää-Rumakuru-Kivipää-Porttikoski-Sarvioja-Luirojärvi-Palovanka-Rautulampi-Kiilopää. Minulla ei ole autoa, joten ensin junalla Rovaniemelle, sieltä bussilla Ivaloon ja edelleen Raja-Jooseppiin. Varusteista minulla on rinkka, vaelluskengät, makuupussi ja-alusta, joten hankittavaa vielä on. Eka kerralla yövyin pelkästään tuvissa, 2. ja 3. kerroilla toisen henkilön teltassa. Joten jos kiinnostuit, lähetä minulle sähköpostia osoitteella juha.vienonen3@luukku.com.
PS. Olisi , jos olet Turun suunnalta, ei kuitenkaan välttämätöntä.
Saariselkä 2013
Saariselkä 2013
0
213
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286