Kuinka vanha olet? Odotatko mieheltä sixpackia? vai riittääkö ns "kiinteä" vatsa, ei näkyvää vatsamakkaraa tai manboobseii tai mitään tällast... ei roikkuvaa... ymmärrätte mitä tarkotan. ei läski ei sintti vaa normaali.
naiset vastailkaas kiitos :))
5
168
Vastaukset
- kiitokssia
Lisään vielä että semi isot hartiat hyvät rintalihakset
- saijus
Olen 18v. en odota,kiinteä maha riittää.. ei haittaa vaikka vähän pullottaisi kunhan ei roiku.
Leveät hartiat ja isot kädet ovat aina plussaa.
Olehyvä ja rohkeasti vain elämää, niin löydät vielä sen mitä etsit :) - ----
27 v. En odota sixpäkkiä enkä itseasiassa edes syty sellaisesta. Kiinteä maha on parempi. Ainut poikkeus on kilpaurheilijat, heillä on niin alhaiset rasvaprosentit ihan syystä.
- ex-vyötärö
Olen 28-vuotias nainen. Olen aina pitänyt solakoista miehistä, pitkistä ja hoikista, joilla erottuvat sopusuhtaiset lihakset, jänteet, luutkin. Raamikkaat machotyypit eivät vetoa minuun, eivät sonniuroot, eivät veltot läskikasat, eivät vaaleanpunaiset pömppämassut, eivät tankit.
Olen itse pieni, siro ja hoikka. Kärsin koko nuoren ikäni siitä että olen niin laiha, että lonkkaluut paistaa eikä housut pysy ylhäällä. Käytin nuorempana tunikoita ja peittäviä vaatteita että muka näyttäisin naisellisemmalta. Vasta nyt kun alkaa vähän kiloja kertymään, tajuan, kuinka pirun siro ja kaunis olen aiemmin ollut. Miksen ollut tyytyväinen kehooni vaan koetin peitellä sitä kuvittelemalla että "kaikki miehet" haluavat kurvikkaita, pyllyisiä naisia, lattaritanssijakroppia. Miksen tajunnut omaa kauneuttani? - fatedtoloveyou
21 ja tärkeintä on mitä on sisällä, eli ei tarvitse olla sixbackkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306