Kertokaahan kokeneet minulle kundaliinijoogasta. Harrastan paikkakuntani joogatarjontaa, joka ei vastaa laajempaa käsitystäni joogasta. Olen tutustunut rajajoogan filosofiaan melko paljon ja haluaisin erityisesti aloittaa kundaliinijoogan parissa. Lähin ohjaaja asuu melko kaukana kotikunnastani, mutta kannattaisiko matka kuitenkin tehdä?
kundaliinijooga
1
349
Vastaukset
- Om Shanti
Itse useita eri joogasuuntauksia kokeilleena suosittelen ainakin kokeilemaan. Vaikka kundaliinijoogan perusta onkin joogasutrissa, kuten muissakin tunnetummissa joogasuuntauksissa, se eroaa suuresti, etenkin fyysisempään puoleen painottuneista joogasuunnista. Kundaliinijoogassa henkinen hyvinvointi ja shakrojen tasapainottaminen ovat tärkeämmässä asemassa kuin itse fyysinen suorittaminen. Kundaliinijoogaa ei turhaan kutsuta tietoisuuden joogaksi. Ainakin omaa ajattelua ja maailmankuvaa se on huomattavasti eheyttänyt ja selventänyt. Ihan peruskirjallisuutena kundaliinijoogan tutustumiseen voin lämpimästi suositella Irene Hopkinsin teosta "Kundaliinijooga". Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Itse olen saanut kundaliinijoogalta todella paljon. Lupaan ettet kadu. :) sat naam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088