Minulla on ollut kamerana jo muutaman vuoden Canon SX 100 IS. Tarvitsisin tietoa mikä nykymalleista vastaa kyseistä mallia ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan. Toki ominaisuudet on parantuneet mutta mikä olisi noin suunnilleen sama. Vakuutusyhtiötä varten tiedustelen kun kamera varastettiin ja mietin että mikähän voisi olla suht sama. SX 160?
Apua kaivataan!
3
117
Vastaukset
SX160 HS on suora seuraaja, mutta ei se nyt sama ole. Mikään ei ominaisuuksiltaan vastaa tuota enää.
Käypä hinta käytetylle SX100 IS:lle on nykyään n. 50 euroa
http://www.huuto.net/kohteet/canon-sx-100-is-powershot/251744041
Uutta SX150 IS:ää on myyty n. satasella.
Jos pelkkä kamera vietiin niin tuskin menee edes omavastuun yli.- alkuperäinen802
Juu, ei varmasti meekkään, mutta ymmärtänyt niin että vakuutus korvais uuden ns vastaavan. Eihän samoilla ominaisuuksilla saakkaan kun kehittyvät kuitenkin koko ajan.
alkuperäinen802 kirjoitti:
Juu, ei varmasti meekkään, mutta ymmärtänyt niin että vakuutus korvais uuden ns vastaavan. Eihän samoilla ominaisuuksilla saakkaan kun kehittyvät kuitenkin koko ajan.
Normaali kotivakuutus ei korvaa uutta vastaavaa vaan tuollaisesta otetaan kovat vähennykset, Veikkaisin, että lähdetään ostohionnasta ja pudotetaan 30 % vuodessa. Jos tuo tuo on vuonna 2008 maksanut 300 euroa niin viidessä vuodessa putoaisi 50 euroon, joka onkin markkinahinta. Erilaiset erikoisvakuutukset, jota myydään tuotteille voivat olla eri asia, mutta niistä tuskin on kyse. Vakuutus myös edellyttää, että tavaraa on säilytetty huolellisesti. Omavastuu kai nykyään on jotain 120 euroa. Toki voi kokeilla, joskus voivat korvata ihan asiakastyytyväisyyden takia.
Jos saisi uuden vastaavan, niin porukka päivittelisi laitteitaan vakuutusyhtiön kustannuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748