Ulkonäkö oikeasti niin tärkeä?

4everAlone

Siis onko se ulkonäkö oikeasti kaiken a ja o?

Olen hiljainen, ujo, en-niin-kiinnostava, en mikään pitkä, en ole lihaskimppu. Toisin sanoen minulla ei ole oikein mitään annettavaa.

Silti minua tullaan iskemään (olen siis itse mies). Ja siis monia kertoja. Komeaksi ollaan kutsuttu.

Eihän mikään niistä ole tietenkään toiminut koska olen tällainen.

Olen vaan kuullut täällä kun monet valittaa että kukaan ei tule edes juttelemaan kun on ujo.

Ehkä näin olisikin parempi sillä en kuitenkaan saa koskaan mitään suhdetta pidettyä yllä. :/

5

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsensä aliarviointi

"Olen hiljainen, ujo, en-niin-kiinnostava, en mikään pitkä, en ole lihaskimppu. Toisin sanoen minulla ei ole oikein mitään annettavaa."
      Anteeksi kun sanon, mutta tuo on törkeää itsensä aliarvostamista.
      Sinulla on tarjottavaa tasan saman verran kuin kaikilla ikäisilläsi nuorilla miehillä. Kunhan vain uskot siihen itse.

Olet uniikki ihminen, juuri niin kiinnostava, salaperäinen, rauhallinen, puhelias, utelias, eloisa, positiivinen jne. kuin haluat olla.
      Saat kokemusta likkojenkin kanssa olosta ja keskustelusta joka kerta kun sut ns. isketään. Käytä ne tilaisuudet. Kokeile joka kerta jotain uutta taktiikkaa.
      Kysele, vastaile, kehu, hymyile, kommunikoi. Joku kerta se vielä onnistuu. :)

• Zorbas-koira

Se on tärkeää, että kannat sen annetun ruhon ylpeänä etkä ruikuttaen omaa surkeuttasi. Itsevarma saa elämässä niin paljon enemmän.

• 1+11

Ei tarvii olla mikään lihaskimppu tai pitkä ollakseen komea, tai hirveän puhelias että olisi kiinnostava.

• Aina yksin

Mä taas pohdin just miksi kukaan ei tavallisesti omaaloitteisesti ota minuun yhteyttä ja ne jotka ottaa, on niitä villisti, jotka ottaa kontaktia jokaiseen. Mikä mussa nyt on vikana. Olisinko RUMA? On ujoja vaikea ottaa itse kontaktia, mutta tästä lähin yritän... Vai olisinko vain tavallinen ulkonäöstäni, siis liian tavallinen. Peilistä minua tosin katsoo mielestäni toisinaan jopa kaunis nainen.

• åååååååå

Mun mielestä ulkonäkö itsessään ei voi mitenkään vaikuttaa niin paljoa etteikö ihmisen kanssa yhteyksissä voisi olla..

Paitsi joillekin pinnallisille luuserinkaltaisille ehkä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4368
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2481
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe