Olen netistä löytänyt muutamia nettikauppoja mutta enhän minä netistä osaa ostaa kun en kieliäkään osaa joten mistä Suomesta voisi ostaa miesten lähes maahan asti ulottuvia takkeja ?? Olen 190 cm pitkä. Erään ulkomaalaisen nettikaupan hinnat olivat noin 60-90 euroa pitkistä takeista mutta Suomesta ei varmaan tuohon hintaan saa. Sen kaupan nimi oli joku x-tra tai joku sinne päin. Eli hyvin pitkä takki pitäs nyt saada mutta mistä minä sellasen löydän ?
Mistä miehelle lähes maahan asti
9
205
Vastaukset
- omin käsin onneen
Ompele itse.
- Pakko saada takki..
Enhän minä osaa ees nappia ommella tai sukkaa parsia. Pakko tästä maasta on löydyttävä ees yksi kauppa tai edes suomenkielinen verkkokauppa josta sen pitkän takin vois ostaa. Se ulkomaalainen nettikauppa olis tosi hyvä ja sie olis just sellasia takkeja mitä minä haen mutta en osaa ostaa netistä ulkomaan kielellä.
- kuollutta kauneutta
Ei tarvitse ommella, lyhyempään takkiin voi myös liimata tai teipata kiinni jatkopätkiä. Hyviä materiaaleja ovat vanhat kirpparilta ostetut verkkarit tai sitten mustat jätesäkit, jos haluaa fetish-meininkiä kehiin. Ihanaa gootahtavaa DIY-henkeä.
- Yhä ilman takkia..
Nostin tän nyt taas tähän ylös jos joku viitsisi vastata...
- olehyvä:)
http://www.ilmoitusopas.fi/tori/miesten-pitkä-nahkatakki.html
- kaliakumpu
Se, ylettääkö takki mahaan asti, riippuu ihan siitä, kuinka paljon olet mahaa kasvattanut. Hienoa, aloittaja, että olet ketjun aloitettuasi jaksanut vatsatakki.
- kainuun gootti
ite löysin maahan asti olevan pitkän musta gootti tyylisen takin kierrätys keskuksesta.
kesti kauan ennen kuin löysin semmosen,joka oli sopiva ropalleni. (eli oon nainen)
ei maksanut kuin euron!
-onnea etsiskelyssä- kokeile EMP firman sivuilta, siellä on ainakin joskus ollut pitkiä nahkatakkeja yms. Kekittynyt muutenkin hyvään metalli tavaraan, koiruista- levyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977323Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne715530Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463387Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1373192Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831746Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311570- 421334
- 211254
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan601244En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja121084