Voiko sen geelilakkauksen tehdä akryylikynnen päälle? Pysyyko akryyli kunnossa, jos geelilakka poistetaan?
geelilakkaus
4
1518
Vastaukset
- jglutf
molemmat sulavat asetonissa eli viilaamalla poisto akryylin päältä jollet halua akryylia vahingoittaa.toisaalta mikset käytä tavis kynsilakkoja akryylin päällä jos haluat poistaa/vaihdella lakkauksia.rakennekynnessä tavallinenkin lakka kestää luonnonkynttä huomattavasti paremmin.
- 7 5
jotenkin kuvittelen, että noi koristeet ja akryylimaalaukset pysyis paremmin värittömän geelilakan kanssa?
- emwis
niin pysyykin. toki jos oot ahkera ja jaksat laitella ni mikäpä sua estäisi. helpollahan ne sen rakennekynne normin huoltovälin kestää ja vaihtaa sitten kun muutenkin huoltaa kynnen. näin teen itse. sain jotenkin sen kuvan että haluat useammin vaihtaa lookia kuin mitä huollolle olis tarvetta. jos niin on ni ei ehkä kannata geelata päälle.
- 16 15
joo, siis siitä oli kyse, että käyn rakennekynnet huoltamassa ammattilaisella säännöllisesti, mutta tykkään itse koristelakkailla kynsiäni, ainakin kerran viikossa uusiksi. Tavallisen värittömän päälilakan kanssa mm. "timantit" ja vähänkään koholla olevat jutut pysyy huonosti. Pelkkä akryylivärillä maalaus pysyy kyllä ihan hyvin.
Eli kotihommiin tarvitsisin vain sen uunin ja väritöntä/läpinäkyvää geelilakkaa. Mut miten siis otan sen pois vahingoittamatta akryylikynsiäni.
ps. kynsiteknikko kyllä sanoi, että tavallisen lakan voi akryylikynsistä huoletta poistaa asetonilla? Akryylikynnet on CrystalNails.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461