Millaisia kokemuksia teillä on Sappeen leirintäalueesta asuntovaunulla kevättalvella?
Onko totta, että sinne ei ole mitään asiaa ilman nelivetoa? Onko siellä tekemistä muillekin kun laskettelijoille? Seurueestamme vain muutama laskettelee, ja muille olis kiva jotain muuta puuhaa. Onko sopiva vaikka ylipäänsä lapsiperheille?
Sappeen leirintäalue
1
2947
Vastaukset
- Sappeeyes
Olen käynyt Sappeella joitakin kertoja kevättalvella, eikä vieraspaikoille meno mielestäni vaadi mitään nelivetoa. Ainut kerta, kun on ollut vähän hankalampaa, oli päivä, jolloin talvi vaihtui todella kevääksi eli lumiset tiet muuttuivat pehmeiksi ja upottaviksi. Isompi tie , joka vie Pälkäneeltä itse laskettulukeskukseen on kyllä loppupuolella melko jyrkkä, mutta se on hyvin hoidettu ja hiekoitettu. Leirintäalueelle pääsee useimmastakin kohtaa ja kun kysyy vastaanotosta ohjeita, niin neuvovat varmaan helpoimman tien leiripaikalle. Alueelta löytyy todella hyvät saunat miehille ja naisille ja muutenkin huoltotilat ovat hyvässä kunnossa. Leirintäalueen vieressä kulkevat murtomaaladut ja itse laskettelukeskuksessa laskettelun lisäksi paljon muitakin aktiviteetteja. Ravintolapalvelut ovat pienen kävelymatkan päässä caravan alueelta. Alueella on tietenkin grillikota ja muutamia laavuja, joissa voi paistella makkaraa. Ainoa miinus on, että vapaat vieraspaikat sijaitsevat mäen alapuolella ja huoltotilat mukaanlukien WC löytyy vain mäen huipulta. No tuleehan ainakin reippailtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184