Moi! Etsin kämppistä 60 neliöiseen kaksioon, jossa erilliskeittiö. Asunnossa on laminaatit, parveke, pyykinpesukone, paljon kaappitilaa ja ikkunat kahteen suuntaan. Asunto on hyvässä kunnossa ja siisti. En vaadi takuuvuokraa.
Itse olen 21-vuotias aikuislukiossa opiskeleva nainen, jolla on kolme kissaa. Kissat ovat leppoisia ja huomionkipeitä ja ne voi aina sulkea oven toiselle puolelle jos alkaa ärsyttää. Poltan satunnaisesti ja en juo ollenkaan, joten toivomuksena olisi että tuleva kämppiksenä tekisi muutakin kuin läträilisi viinalla.
Olen rento ja hauska, pidän kodin siistinä ja tykkään tehdä ruokaa. Olen urheilullinen ja sosiaalinen.
Etsin siis kämppikseksi naispuolista henkilöä, jolla on hyvä huumorintaju ja asenne kohdillaan. Olisi mukava jos sinusta saisi myös ystävän!
Jos kiinnostaa, ota yhteyttä sähköpostitse, insaa@wippies.fi
Etsitään kämppistä Länsi-Pasilaan!
holocene
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117161Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594737- 954721
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493869- 513798
- 2163762
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263343- 512721
- 372614
- 382299