Sain vihdoin päätöksen ja pääsin eläkkeelle. Käsittelyaika vaan on turhan pitkä, mutta meni melkein seitsemän kuukautta hakemuksen jättämisestä ennenkuin päätös tuli.
Työkyvyttömyyseläke
7
403
Vastaukset
- Ollats
Olitko kuntoutustuella ennen työkyvyttömyyseläkkeelle joutumista ? Jos olit,niin kuinka kauan jouduit kärvistelemään kuntoutustuella? Mikä eläkevakuutusyhtiö sinut vapautti eläkkelle ? Jouduitko olemaan työkokeiluissa tms.
Joka tapauksessa toivotan mitä parhaimpia eläkepäiviä !- 56ja33
5 vuotta kuntoutustukea minulla ennen eläkettä, ikää 31 nyt. 7 eri vakavaa diagnoosia ja n 50 kpl b lausuntoa. en ole aloittaja siis vaan eri henk.
- Joo-o-o
Olisi kiva tietää, miten pysyy elossa ja katon alla päätöstä odotellessa.
Tuliko montakin kertaa hoputettua?
Minkä tahon alaisuudessa ollaan odotusaika, sairauslomallako?- Nyt vanhuuseläke!!
Älä herpaannu, itselläni kesti hylkyjen ja niistä tehtyjen valitusten aika yli kolme vuotta. Mutta kun lääkärintodistukset ja kaikki on oikein eläke tulee taannehtivasti sieltä ensimmäisestä lääkärintodistuksesta asti jossa on todettu työkyvyttömäksi.
Nälkään et tule kuolemaan se on varmaa, jotain korvauksia aina jostain tulee kun vaan jaksaa yrittää, sohvalla makoillen ei onnistu.
- wd-64
Tein hakemuksen 20.7. Kelan päätös tuli viikko sitten, Ilmarisen kk sitten. Eläkepäivät kesällä koittavat.
Jos ei ole sairaslomalla, niin sit työkyvyttömäksi työnhakijaksi työvoiman palvelukeskukseen työkkärissä.
Itse sairastin juuri noin kolme vuotta ja sit meni sairasloma läpi ja sen jälkeen eläke.
Neljä aiempaa eläkehakemustani hylättiin.
48 vuotta ikää. vakava masennus ja persoonallisuushäiriö. - epätarkka jukka
Eipä sitä muuten nykyään pääse, kun korvien välistä eläkkeelle. Itellä ikää 53v. monta selkäleikkausta läpi käynyt, ei työkuntoinen. Aina vaan vakuutusthtiön lääkäri torppaa hakemuksen. Mutta eipä mitä, kohta tulehtuu korvienkin väli, josko sitten.
- nyt hyvä
Olin kolme ja puoli vuotta kuntoutustuella ennenkuin Keva armahti eläkkeelle ja heti Kela perässä. Asia on vielä vähän kesken, koska jäin eläkkeelle potilasvahingon takia. Odottelen potilasvakuutuksesta vielä korvauksia. Ei tarvinnut mitään työkokeiluja eikä muitakaan pelleilyjä suorittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717