Moi! Mulla olisi mahdollisuus aloittaa Musiikkiteatterikoulu Mustissa ensi syksynä, mutta haastattelun ja infolehtisten yms jälkeenkin kuva koulun toiminnasta jäi aika hämäräksi, ja tosiaankin vähän pelottaa puolittaa tuo kolme tonnia kouluun josta en tiedä juuri mitään. Eli jos joku osaisi kertoa (mieluiten omakohtaisten kokemusten perusteella) jotai koulusta. Kannattaako? Millaista opetus? Onko sitä tarpeeksi ja tarpeeksi kattavaa? Auttaako hakemisessa alan korkeakouluihin?
KIITOS!
Mikä ihmeen Musti?
2
412
Vastaukset
Tuohon ei voi vastata yksiselitteisesti, kuten ei oikein muihinkaan kysymyksiin vastaavista kouluista. Moni on kokenut että Musti on rahastusta ja opetus tasotonta, mutta toisaalta sieltä on tullut ihmisiä jotka ovat sitten päätyneet teatterialalle/elokuviin töihin. Onko se koulun ansiota vai heidän itsensä? Vaikea sanoa. Mikään teatterikorkeakoulu hissi ei Musti kuitenkaan ole....
- pettynyt mustiin
Olen käynyt tuon koulun kymmenisen vuotta sitten, ja jo silloin koululla oli todella huono maine. Koulussa oppi kivoja taitoja kyllä, mutta ainakin silloin pääjehuna hääräsi itse Sointu, jonka sosiaaliset ja pedagogiset taidot ovat ala-arvoisia. Todella huonot muistot jäi hänestä, muut opettajat olivat hyviä. Varmastikin hyödyin koulusta jollakin tavalla, mutta en missään nimessä suosittele. Sitä paitsi koulu oli kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla ainakin v. 2010.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020