"Parental Control" Eli aikarajat koska nuorten liittymät toimii.

Hyvä Luoja

HUOMIO OPERAATTORIT. Kuka tekee ensimmäisenä kellonajoilla "lapsilukon" säätämisen vanhempien ulottuville?

Minä tilaan heti!

Justiin tänään olin koululla vanhempain illassa jossa isona ongelmana tuotiin esille puhelin. Opet ei voi niitä poiskaan ottaa, sosiaalinen paine on kova niiden käyttöön, se on muodikasta ja murrosiässä toinen sukupuoli alkaa myös viestitellä ja kiinnostaa siinä määrin että hyvät tavat tuppaa turhan helposti unohtumaan.
Arvelen että tähän vastataan myös mustavalkoisilla kommenteilla, "opeta lapses vastuulliseksi". Teen parhaani, mutta joka tapauksessa meidän vanhempien tehtävä on rajoittaa jos kerran huomataan että aika kuluu puhelimes, tai sen kautta netis turhan myöhään/kesken koulupäivän tms aikana jollon sitä ei tulisi käyttää.

Puhelin operaattorit huomio!
Jos joku operaattori tekee palvelun että voin kirjautua lapsieni liittymän sivulle niin että voi laitta aikarajat soitettuun/vastaanotettuun puheluun sekä netin toiminta-aikoihin niin että mulle ne voi soittaa 24/7. Vaihdan liittymät välittömästi sellaseen.
Tiedän että se ei ole vaikeaa koska 30.- maksaneessa laajakaistapurkissa se on mahdollista. Eli kotona olen normi nettiliittymään laittanut sellaset rajaukset että x-boxi, netti ja langaton netti (jota myös lasten puhelmiet käyttää) on illalla 10:stä päivällä 3:een asti poissa käytöstä arikisin. Näin kenenkään ei tarvitse "unohtua vahingossa" valvomaan. Vastaavalle palvelulle olis todellista käyttöä lasten kännykkäliittymiin.
- Ugh olen puhunut-

1

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heips,

Aivan loistava idea, kiitos tästä! Vien eteenpäin, saavat tuotepuolella pähkäillä :D

Tero@SoneraPartio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6875
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3878
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3260
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe