Mikä olisi ideoijalle hyvä työpaikka/harjoittelu paikka

Olen hyvä ideoimaan. Tykkään etsiä erillaisia lähestymiskulmia ja kyseenalaistaa ja ideoida. Mikä olisi työpaikka tai aluksi harjoittelupaikka jossa ideointikykyni pääsisi oikeuksiin? Miten sinne haen ja mitä minun pitää tehdä että minut huomioidaan varteenotettavana työntekijänä tai (palkattomana harjoittelijana aluksi)

Olen kuvataiteilija (taidettani:www.julius.fi) ja uskon että ideointikykyäni voisi hyödyntää moneen ja varsinkin esteettisiin ja täysin uusia ideoita hakeviin projekteihin ja töihin.

Työpaikan vaatimuksena olisi että se sijaitsee Helsingissä ja palkka olisi vähintään noin 2000€/kk eli siis että sillä voisi maksa tonnin vuokran ja elää.

Mainostoimisto alalle on vaikea päästä ainakin suomessa, onko muita aloja ja mahdollisuuksia?

Yrittäminenkin kiinnostaa mutta tarvitsen pysyvän toimeentulon ja kokemusta ensin.

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiskele.....

Kyllä mainostoimistoihin pääsee töihin, jos on alan koulutus.

AD:tä ja copyja haetaan jatkuvasti, mutta koulutus pitää olla. Eli mene opiskelemaan.

Mikään yritys ei palkkaa pelkkää "ideoijaa". Joka alalla pitää olla alan koulutus ja/tai vahva työkokemus ko alalta. Sitten voit "ideoida".

• ....................

Minusta sinulla on aika kovat vaatimukset ottaen alan huomioon. Olen ymmärtänyt, että harjoittelijoille maksetaan noin 1500 euroa kuussa. Merkittävää on myös se, että mitä olet aikaisemmin tehnyt (työhistoria).

Mitä tulee ideointiin, niin eikö kaikki osaa sitä? Tärkeintä ideoinnissa on myös tekninen käsiala ja käytönnönosaaminen.

• Ylimitoitettu.

Aloittajalle palkkavaatimuksesi on täysin ylimitoitettu.

Varsinkin ilman ammatillista pätevyyttä, ja ilman kunnon työkokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7285
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      65
      5416
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4934
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4125
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4016
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3903
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3628
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3345
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52