Tuli mieleen että voiko Team Viewer ohjelmalla seurata toisen ihmisen netin käyttöä? Olen ymmärtänyt niin että se näyttää toisen tietokoneen työpöydän ja sillä pääsee käyttämään toista konetta etänä. Mutta siis näyttääkö se etäkäyttäjälle koko ajan sen mitä toisella koneella tehdään, esim. jos etäkäytettävän koneen varsinainen käyttäjä kirjautuu omaan sähköpostiinsa niin näkyykö se ja kaikki kirjoitetut viestit ja sisällöt yhtä lailla etäkäyttäjälle? Kiitos jos jollain on tietoa asiasta ja jaksaa vastata.
Team Viewer, vakoiluohjelma?
:))
2
601
Vastaukset
Koko työpöydän sisältö ja sen "liikenne" näkyy etäyhteyden ottajalle. Oli siellä sitten pankkisivu auki tai sähköposti.
- HuluHullu
JOS ohjelma on koneella, avaa ohjelma, poista pysyvä (ilmeisesti se henkilökohtainen) salasana ja odottele kuka tulee käymään.
Teamviewerillä voi tehdä sellaisen aina vaihtuvan salasana/ID:n.
Jos esimerkiksi tarvitsee joskus apua etänä.Toi salasana/ID annetaan sille auttajalle, mieluiten puhelimitse.
Jos et käytä itse / et ole sitä itse asentanut / et tarvitse apua / se on "exän" asentama...kannattaa poistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174