Olen Savuton Varusmies. Mennessäni kerran munkkikahveille kanttiiniin tapasin yhden tyypin, jonka arvelin olevan Jumala tai Jeesus. Menin sen eteen polvilleni ja huusin kovalla äänellä "Herra armahda minua!" Mutta kävikin ilmi, että se ei ollut Jumala eikä Jeesus vaan se oli Komppaniamme Vääpeli, ja se oli tosi ilonen kun tervehdin sitä niin kunnioittavalla tavalla.
Sain ylimääräisen iltaloman. Toiset olisivat menneet kioskille ostaan tupakkaa, mutta niin en tehnyt minä, sillä olen Savuton Varusmies.
Savuton varusmies kertoo
Savuton Varusmies
3
337
Vastaukset
- 353tvv43te
Juuh okei iltaloman eli hullun paperit tippu kouraan.
- nääin on
Väitätkö siis, että Savuton Varusmies on hullu? Varo sanojasi, sillä nykyään kyseinen henkilö on Komppanian Vääpelin erityisessä suojeluksessa.
- siis niillä on
nääin on kirjoitti:
Väitätkö siis, että Savuton Varusmies on hullu? Varo sanojasi, sillä nykyään kyseinen henkilö on Komppanian Vääpelin erityisessä suojeluksessa.
homosuhde
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124