Olin lähettänyt työkyvyttömyyseläkehakemukseni työeläkeyhtiöön, josta kopiot oli toimitettu Kelaan. Myöhemmin postitin uuden lääkärintodistuksen liitteeksi hakemukseeni.
Kysellessäni Kelasta miksi hakemukseni käsittely on kestänyt niin pitkään, selvisi vahingossa ettei kyseistä uutta lääkärintodistusta ollut saapunut koskaan Kelaan!
Eli niin sitä vaan tehtäisiin todella tärkeitä päätöksiä, vaikka kaikki asiaan vaikuttavat todistukset eivät ole edes käytössä jonkin tahon mokailujen vuoksi.
Pelottavaa, koska hakija ei itse voi tietää tällaisesta. Ainakin itse luotin siihen, että asiakirjani kyllä toimitetaan kumpaankin paikkaan automaattisesti.
Uskomaton virkailijan moka!
Järkyttävä totuus
3
232
Vastaukset
Ei pidä koskaan luottaa Kelaan tai eläkeyhtiöön. Itselleni käynyt samoin, B-lausunto oli vaan unohtunut jonnekin Kelan sokkeloihin. Itse pitää soittaa ja varmistaa, että onhan paperi nyt tullut perille. Tällasta täällä....
- sikkos
postin hukkuminen on kelan syy? hyvä... fiksua porukkaa.
- Järkyttävä totuus
Höpöhöpö, sikkos. Tuskinpa eläkeyhtiöstä lähetetään Kelaan papereita postin kautta, kun on modernimpiakin menetelmiä olemassa. Eikä siinä ole mitään hukkunut, lääkärintodistusta ei vaan ole toimitettu eteenpäin.
Onko niin vaikea käsittää, että eläkeyhtiön työntekijä on mokannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174