Sattuuko kukaan tietämään tai saako kokemuksia kyseisestä lennosta täällä Suomen päässä, lähteekö kone "putkesta" vai mennäänkö koneeseen lentokenttäbussilla? Syynä mielenkiintoon että tarvitseeko ottaa muksulle toppapukua messiin / huopaa johon kapaloida ettei tarttis pakkasessa vilustua mukavasti reissulle lähdettäessä..
Kiitos tiedoista!
Lento Krabille Finnairin lomalennolla keskiviikkoisin
8
551
Vastaukset
- Marjoriitta
Kyllä Finnairin A330-koneet lähtevät putkesta.
- putki vai ei
Toivottavasti faktatietoa, kiitos tiedosta!
- lennot myöhässä
Olen seurannut Finavian sivuilta, että useampana keskiviikkona on ollut tämä Krabin lento myöhässä tänäänkin arvioitu aika vasta 22.00 vaikka pitäisi siis lähteä 18.45
- Jep Jep
Onko kerrottu syytä, miksi myöhässä?
- Yksikiitorata
Eiköhän myöhästymisen syy ole tälläkertaa lumimyräkkä
- pipey
Kyllä kone nousee kiitoradalta ei mistään putkesta, koneeseen siirrytään tosin kulkureittiä jota myös "putkeksi" jotkut kutsuu,,
- kokemusta on!
Itse olen käynyt krabilla vuodenvaihteessa, putkeen mentii ja portaista tultii krabin päässä.
- Järkeä vai ei
Anteeksi, mutta oikeinko tosissannne olette, että lähdette sylivauvan kanssa kaukomaahan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963