Auttakaa!!
Olin ollut kavereittenikanssa juhlimassa ja kun aamulla olin herännyt niin Oikean puoleisen silmäni alapuolelle "Silmä pussi" ja silmä kulmaani oli ilmestynyt Tatuointi,
KERTOKAA MISTÄ VOI SAADA HALVITEN TATUOINNIN POISTON "tuolta alueelta"
mahdollisimman kiireesti.
TATUOINNIN POISTO!!!
6
577
Vastaukset
- Äläluule
Tatuoinnin poisto ei ole asia, mikä pitäisi saada heti "HALVITEN". Tatuoinnin poisto kestää monta kuukautta, ja etenkin tuollaisessa paikassa olevan tatuoinnin poistaminen voi maksaa paljon.
- neuvoksi
Mene käymään laserhoitoja tekevän lääkärin juttusilla. Esimerkiksi Epilaserin lääkärit tekevät tatuoinninpoistoja Tampereella, Turussa, Lahdessa ja Helsingissä. Halvimmillaankin tatuoinninpoistot maksavat 300 euroa ja risat per hoitokerta.
- Tarkista faktat
Halvin laser-poisto Helsingissä maksaa 140 euroa.
- Anteeksi vain..=D
Mitä vittua?? Miten voi olla noin uuvelo että pääsee edes(tai pääästää itsensä) tuollaiseen tilanteeseen..että tatuointi naamaan eikä tajua mitään?!!! Ihan on oma mokasi, toivottavasti se tatska (jos se edes on oikeasti tatska) on kirkkovene tai jotain muuta yhtä typerää mikä kuvastaa sinun sen hetkistä tilannettasi. Kyllä olet ollut hyvässä seurassa..hahahahahaaa..ihan oikein sinulle.
- weffrfe
Sattuuhan näitä, pääsitkö eroon taskasta? Missä kävit?
- teerikosilmoitus
Tee rikosilmoitus siitä henkilöstä joka teki tatuoinnin.
On rikollista tatuoida jos toinen on humalassa, ja salaa toisen tietämättä.
Tämä tatuoija saa sitten maksaa tatuoinnin poiston ja kipu- ja korjauskulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391