Ruhon hävittäminen?

Mietiskelevä

Paljon puhutaan kuinka nylkeminen tapahtuu oikeaoppisesti ja kuinka nahkaa tulee käsitellä, jotta siitä tulisi kunnollinen.

Mutta sanokaahan miten te hävitätte esim ketun tai supikoiran ruhon nylkemisen jälkkeen.

Muutamia ruhoja olen jättänyt metsään ajatuksella luonto hoitaa, mutta sanokaapas nyt mitä noille ruhoille tulisi oikeaoppisesti tehdä.

5

3785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryynäsen Topi

Mettään vaan. Ne katoaa muutamassa päivässä kun luonnon siivouspalvelu ne hoitaa. Supit, ketut, korpit, varikset yms. Kesällä tietenkin voi haudata mutta usein turhaa sekin kun seuraavana yönä pedot kaivaa raadon ylös. Joku alkaa varmaan tästäkin napisemaan mutta eihän niitä miljoonia elukoita kukaan muutenkaan tuolla metässä hautaamassa ole.

• pedon surma

kannattaa kasata ne ruhot sopivaan paikkaan haaskaksi ja joku ilta käydä ampumassa siihen haaskalle tulevat pedot myös, ja laittaa nekin siihen syötiksi. Näin se homma etenee, niin kauan kun on petoja niin ei haaskalta syöminen lopu

• Jägaren

Itse olen jättänyt suoraan syötiksi löukkuun... kanu loukkuun kun mahtuu ja supit syövät toisiaan. On toiminut jo monta vuotta!

• näin naapurissa

Viron pojat kun saavat metsässä supin tai ketun, niin taittavat nuoren koivun ja laittavat raadon jalasta nippusiteellä latvaan ja päästävät irti. Linnut hoitaa sitten loput. Idea tuossa on se, että kun villisiat saavat helposti trikiinejä pienpedoista, niin raadot pidetään poissa sikojen ulottuvilta.
      Asutusten lähellä kyllä hautaavat ne.

• Aavok

Niksi-Pirkko auttaa:Pese-maitopurkit.Paloittele lihat purkkeihin,laita pakastimeen.Saat näistä hyvät sapuskat koirallesi!Kannattaa opetella nylkemaan,kaapimaan nahan puhtaaksi ja suolaamaan tynnyriin. Osatajia löytää kyselemällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7155
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3998
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3473
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2187
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44