saatko järjestää nykyisillä säännöillä,omiin nimiisi,sopivalla alueella hirvenammuntakokeen,ja kirjoittaa siitä todistuksen??.alue ei tarvii kyllä nykyään olla kaksinen,eikä varustuksen,kun vaan seisovaan ammutaan.
hirvikoe.
8
254
Vastaukset
- Periaatteessa kyllä
mutta kirjoittamallasi todistuksella ei ole mitään käyttöä juridisessa mielessä, eli se ei ole virallinen ja pätevä.
- järjestäjä.
miksiköhän se ei ole pätevä..ja nyt lisänä,mulla on ammunnan valvojan pätevyys!mikä sen estää,että vain rhy.n.väki on pätevää lapun kirjoittaan.
- Riistahallintolaki
järjestäjä. kirjoitti:
miksiköhän se ei ole pätevä..ja nyt lisänä,mulla on ammunnan valvojan pätevyys!mikä sen estää,että vain rhy.n.väki on pätevää lapun kirjoittaan.
14 §
Riistanhoitoyhdistyksen tehtävät
Riistanhoitoyhdistyksen julkiset hallintotehtävät ovat:
1) metsästyslaissa tarkoitettujen ampumakokeiden sekä riistanhoitomaksusta ja pyyntilupamaksusta annetussa laissa tarkoitettujen metsästäjätutkintojen järjestäminen;
Eli oli sinulla vaikka tohtorin pätevyys, niin ilman RHY:n siunausta lappusi on merkityksetön.
- Kynämies
saako kirjoittaa itselleen aseenhankkimisluvan jos pöytä vastaa suurinpiirtein poliisilaitoksen kalustoa? Myös viikseni ovat hämmästyttävän samanlaiset kuin lupatoimiston tädillä.
- järjestäjä.
mistähän tuo sun vastaus kumpusi..jostain mustasukkaisuudesta varmaankin??kyselin vain vaktoja,en päivällä kerennä asiaa parenmin tutkiin.. eilen illalla sit finlex in sivuilta löysin pykälät/määräykset. että se siitä,ei kysyvä tieltä eksy,tai eksyy!!jos aattelee,kuin TE.!
- Kynämies
järjestäjä. kirjoitti:
mistähän tuo sun vastaus kumpusi..jostain mustasukkaisuudesta varmaankin??kyselin vain vaktoja,en päivällä kerennä asiaa parenmin tutkiin.. eilen illalla sit finlex in sivuilta löysin pykälät/määräykset. että se siitä,ei kysyvä tieltä eksy,tai eksyy!!jos aattelee,kuin TE.!
Mustasukkaisuudesta sun eukkoon vai mitä tarkoitit?
- järjestäjä edelline
Kynämies kirjoitti:
Mustasukkaisuudesta sun eukkoon vai mitä tarkoitit?
saankos tuota viijä laillisesti pyydystämiä supeja,naapuriseuran sisällä oleville,omille vuokraamattomille mailleni??maitani en vuokraa,kun eivät huoli heti hirvimetälle,pyitä saisin mailtani ampua..kun nämä arvon herrat ampuisivat hirvet,jakaisivat lihat...
- Sako Quad
Saat järjestää mitä haluat, mutta todistus ei ole lainvoimanen. Kokeen järjestää riistanhoitoyhdistys ja kokeen valvojat toimivat rikosoikeudellisella virkavastuulla. He ovat myös koulutettu tähän toimeen joten lait ja asetukset tunnetaan tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738