Mä haluisin lähtee Saksaan vaihtariks. Ehtiiköhän enää ens syksyyn? Onko kukaan ollu? Mikä ois paras kaupunki?
Tahtoo Saksaan
5
156
Vastaukset
- kirppukirppu
Hei, ainakin AFS:llä on paikkoja vielä avoinna ensi syksyn lähtöihin, saksankielisistä maista ainakin Itävaltaan ja Sveitsiin olisi ehkä mahdollista vielä päästä. Vai onko maan oltava ehdottomasti Saksa?
- Hippostus
YFU:llakin näyttäisi olevan vielä hakuaika käynnissä ensi vuodelle. Kaupunkia ei vaihto-oppilaana yleensä pysty itse valitsemaan, vaan paikka riippuu siitä missä isäntäperheesi asuu. Itse ainakin mieluummin ottaisin hyvän perheen kuin jonkun tietyn kaupungin. Saksa on hieno ja mielenkiintoinen maa! Olen itse asunut siellä pari vuotta. Toivottavasti pääset lähtemään!
- dtld
SSYL on kai halvin, syksyksi ehtii ehkä.
- Fairytale
joo itekki suosittelen SSYL:lää, halvalla pääsee ja kannattaa äkkiä laittaa hakemus menemään! Ite olin syksyn 2011 Saksassa SSYL:n kautta ja onnistui oikein hyvin :)
- iopiopiop
ite hain just yfun kautta ja pääsin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236