Olen ajatellut hakevani tässä lähiaikoina Hong Kongiin vaihtoon vuodelle 14-15 AFS:sän kautta. Haluaisinkin kuulla kokemuksia Hong Kongista ja myös kyseisestä järjestöstä. Eniten minua mietityttää kantoninkiinan opiskelu ja se, että pärjääkö siellä englannilla. Voi kertoa niin huonoja kuin hyviäkin asioita, kaikki tieto on avuksi:)
Hong Kongiin
1
137
Vastaukset
- Honkkariinhoi
Itse asustelin viime kesän Kowloonin alueella Hong Kongissa opiskelumerkeissä. Englannilla pärjää samaan tyyliin kuin ruotsilla Suomessa, erinomaisesti siis. Paikalliset ovat trenditietoisia ja todella ystävällisiä. Hong Kong on erittäin kansainvälinen, joten ulkomaalaisiin on totuttu (helpompi tehdä tuttavuuksia); toisaalta kansainvälisyys näkyy myös ylenpalttisena varakkuutena...
Hong Kong on eräs lempikaupungeistani ja jollain tavalla harvinaisen kotoisa saman kokoluokan kaupunkeihin verrattuna. Varmasti viihdyt siellä vuoden (ja takuuvarmasti tulet palaamaan)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226