tummat karvat ja muut kiusaa.

kiusattu gorilla :c

eli ongelmana on se et mul on ollu syntyessäni tummat karvat, koska oon arabialainen (oon syntyny suomes) mutta mulla on tummat karvat. koulussa pojat haukkuu mua gorillaksi, karvapalloksi, karvaperseeksi ja monilla muilla sanoilla. ja mä oon monta kertaa itkenykki siit. äiti ehdotti et se sheivais mulle karvat tai ajais ne pois jos ne muka mua ärsyttää liikaa mut en suostunu. oon kerra sanonu pojille et noi karvat ei mitenkää vaikuta niide elämää ja nehän on mun karvat, mut ne ei lopettaneet. ja oon 11 vuotias tyttö. miten saisin ne pysymään vaiti tai onks mitää muut keinoo karvoille kui sheivaus ja karvojen ajelu? en myöskää tykkää siitä vahasta joka repii karvat pois, en vaa haluu. enkä puudutusvoidetta karvojen ajeluun. oon myös jutellu kuraattorin kaa, mut ei pätkääkää auttanu.

1

336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos tää yhtään auttaa niin oon 12v. Tyttö ja oon siis puoliks ranskalainen mut oon syntyny suomessa ja mulla on kans paljon tummia karvoja ja kyl ne luokan pojat on muutamankerran huomauttanu että ompa sulla karvaset jalat ja kädet. En oo vaa oikee välittäny mut sitte mulla alko noin vuosi sitte kasvaa kainalokarvoja ja kysyin mun äidiltä että saanko ajella ne pois ja sen puolivuotta ajelin ne pois ja nyt ku alko kesä niin aloin jalkakarvatkin ajelee ja noh mulla on siellä alapäässäkin paljon karvaa ja joskus siistin esim reunoilta. Mutta muista jos ajelet että ei kuiviltteen eikä kannata pelkällä vedellä ja rasvaa sen jälkeen! Mulla silloin tuli paljon semmosia punasia näppylöitä ajelemisesta. Toivottavasti tää autto!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe