Lähteekö rapunainen helposti treffeille?

11+1

Tiedän yhden rapunaisen ja olen ihan silmittömästi ihastunut häneen, ja pyytänyt treffeille hän suostui pienen nikoittelun jälkeen... ainut ongelma tässä kun en oikeen tiedä et missä mennään kun tuntuu et hän flirttailee vähän kaikkien kans niin sitä vaan että onko rapu kuinka kevytkenkäinen lähtee ihan pelkästä ystävällisyydestään muita kohtaan? Eipä oikeen viittis kovin korkeelle nostaa toiveita jos näin on.

2

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oukkidoukki :)

varmaan rapujakin on monenlaisia..niinkuin naisia yleensäkki :) itse tunnen 3 rapunaista ja 2 näistä on juuri tuollaisia hämmentäjiä...ovat omalla tahollaan pari suhteissa mutta aina on varalla 5 muutakin :/ inhottavia valehtelijoita ja selkäänpuukottajia ja tekevät kaikkensa että näyttäisivät ihmisten silmissä täydellisiltä vaikka totuus on ihan muuta...sitten vielä tämä viimeinen rapu :) aivan ihana persoona,herkkä,iloinen ja aina ajattelee muita ennen itseään :) täysin vastakohta näille kahdelle ensimmäiselle..on varovainen ja pähkäilee kovasti aina ennen kuin tekee mitään :D hillitön huumorintaju :) eikä ole yhtään pinnallinen niinkuin nämä kaksi edellämainittua...mutta nämä siis minun kokemuksia :)

• 12-2018

Hmm🤔... Olen kohta kaks kuukautta kirjoitellut naisen kanssa. Mystinen on. Vastaa viesteihin toisinaan epäsuorasti. Ei lähe treffeille😆.. ainakaan vielä. On kyllä kirjoittanut että lähtee..
      On niin kiireinen. Toki itekki olen mutta aikaa sen verran löytyy.
      Kiinnostava ihminen olis.
      Ehkä olen liian aikasessa tai myöhäsessä..🤷‍♂️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe