9luokkaYksinäinen

9lk

Noniin oon siis
elikkäs meidän koulussa on tyttö joka on tosi yksinäinen ja ujo
olen kyllä huomannut että hän vilkuilee mua sillon tällön.
Haluasin siis tutusta häneen mutta mitä sanon sille??

13

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkoa.

Oon yrittänyt jo koko päivän keksiä jotain sanottavaa sille mutta en kerta kaikkiaan
      vain keksi :/ Toivottavasti joku vastaa pian haluaisin sanoa sille huomenna edes
      jotain. kiitos jo etukäteen

• älgjojxkxxz

Mä sanoisin tossa tilanteessa sille moi

• No näin
        älgjojxkxxz kirjoitti:

Mä sanoisin tossa tilanteessa sille moi

Jos teillä on samoja tunteja, niin voitte vaikka jutella tunnista. Tai ruuasta tai kysy miten joululoma meni tai mitä hän aikoo tehdä hiihtolomalla. Kysymällä hänen elämästään viestität, että haluat tutustua häneen. Muista vastavuoroisesti kertoa itsestäsikin, mutta annan hänellekin suunvuoro, älä jaarittele.

• mokasinko?

`Kyllähän sain keskustelua aikaa mutta sit se vaa alko itkee ku oltii kahestaa
      ja kertoku sil ei oo kavereita tääl ja sit kuuntelin hetken sen juttui ja sit se vaa
      halas mua ja lähti menikö jotain pielee???????

• Mokailija

Ei vaan paremmin ei olisi voinut mennä. Hän oli kiitollinen ja hämmentynyt, varmaan itsekin olisit jos joku ensi kerran vapaaehtoisesti tulisi juttelemaan. Hänellä on varmasti vaikeaa ja voisit auttaa häntä suuresti.

Jatka samaan malliin, olen ylpeä sinusta, toivottavasti tältä pallolta löytyy enemmän kaltaisiasi!

Olet jonkin suurenmoisen äärellä, tiedä, ettei mokaamiseenkaan maailma lopu, joten mokaile rohkeasti ;)

• hahahahah2

kyllä mokasit ja pahasti ei voikkun nauraa vitun pelle XDDD!!!!hahaah

• Moro!

Et missään nimessä mokannut. Tuo oli loistava keskustelun aloitus. Joskus ihmiset tarvitsevat pelkästään kuuntelijaa, ehkä oli tärkeää, että olit tilanteessa vain läsnä. Pelkkä kuuntelukin voi helpottaa toisen oloa.

Kannattaa vain rohkeasti yrittää uudestaan, seuraava kerta saattaa olla jo paljon helpompi molemmille. :)

Sinunlaisiasi pitäisi olla useampiakin, todella rohkeasti tehty! :)

T. Mirva ja Rosa Nettisaappaasta

• jatkoa1

Joo käytiin tossa eilen jo syömässäkin sen kanssa ja sain jopa hymyä sen huulille
      ja oli tosi hauskaa muutenkin :)

• atrytone.

Onnee sulle. Oot onnistumassa!

• homo!!

vitun noloo tollane et saa hymyn huulille haha vitun paska etkö muuta kavereita saa ku niit joil ei oo kavereita hahahhaahhah vitu homo

• .,.,.,.

painus ite helvettii... järkee haukkuu toisii... must tosi upeeta et toine haluu auttaa yksinäistä!

• afasdfsf

Ei pahalla mutta se sun muijas ei oikein tykkää ku liikut sellasten tyyppien kanssa,
      myyt kaikenlaista ja heität jengi tunnuksia..

• FUCK JOHANNES KASTAJ

Sori mut ne o vaa frendei ja kyl frendien kesken saa heittää käsimerkkei iha vapaasti

-FUCK JOHANNES KASTAJA :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94