Onkohan täällä ketään joka olis 02-alueelta ja ois nähny kyyhkysiä? oon itte kankaanpäästä eikä täällä päin näy hirveesti kyyhkysiä joitakin yksittäisiä lintelee sillon tällön. onkohan ne vielä mettässa vai on pesintä epäonnistunut? onko kellään tietoo
Missä on Kyyhkyt?????????
6
896
Vastaukset
- ÄllistysMies
Kyyhkyt on täällä pirkanmaalla.
- Jönssi
käske ne tänne sieltä.
- ÄllistysMies
Jönssi kirjoitti:
käske ne tänne sieltä.
Jep voin yrittää puhua niille en tietystikkään kaikille, niile ei nyt ainakaan kannata puhua jotka ovat mun pakastimessa, eikä niillekkään jotka olen syönnyt.
Mutta jos nyt muutamalle viellä hengissä olevalle sanoisin, jotta lähtisivät sielläpäin käymään vaikkapa huomenissa, mutta missäs päin käsken niiten lähtä käymään. - Jönssi
ÄllistysMies kirjoitti:
Jep voin yrittää puhua niille en tietystikkään kaikille, niile ei nyt ainakaan kannata puhua jotka ovat mun pakastimessa, eikä niillekkään jotka olen syönnyt.
Mutta jos nyt muutamalle viellä hengissä olevalle sanoisin, jotta lähtisivät sielläpäin käymään vaikkapa huomenissa, mutta missäs päin käsken niiten lähtä käymään.ne tulemaan kankaanpäähän tänne kyynärjärvelle.
voit sä niillekin jotka oot syöny ni yrittää vatsastapuhua.
- henkka
en tiedä miten niitä siel on mutta me ammuttiin 4 päivässä 220 lintua.. on niitä täällä savossa ainakin..
- Jönssi
Lakkaa kehuskelemin... mitä lintuja ammuitte nintendolla sorsapeliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246