pluton yhtymä aurinkoon transiittina

kaunisKauris

oletko kokenut moisen? Mitä tuohon aikaan tapahtui, mit elämä oli ennen tuota ja sen jälkeen?

6

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useita vuosia.

Pitkä matka muutokseen persoonassa ja uusi elämä alkoi. Tartu kaikkiin uusiin koulutuksiin, opiskele, osallistu. Ole aktiivinen uusissa paikoissa uusien ihmisten parissa. Ota elämääsi uusi harrastus, tai useampi. Tee jotain, mitä olet aina tahtonut tehdä. Älä jää kaipaamaan mennyttä elämää. Se ei ollut vielä parasta, mitä tulevaisuus tulee antamaan.

• No ei

Unohtakaa jo koko Pluto! Vastahan tiedemies piireissä todettiin, että se ei ole edes planeetta!

• Kauris123

Juuri näin, myllertää. Mutta hyvältä tuntuu.

• Kauris 10 astetta

no ei tunnu hyvälle enää tää myllerrys. Olen aivan pihalla, mistään ei tu mitään.

• Ego tantrassa.

Se on elämä. Uusi kuu alkaa. Aloita jotain uutta. Jätä vanha ja unohda. Seuraa myös transiitteja Astro.fi, sekä astrlogiaa Facebookissa. Tuskan voi kääntää opiksi. Olla ilman tuskaa. Tantra on yksi tapa elää.

• On yhä konjunktiossa, mutta pahin on jo ohi, toivottavasti. Oireina totaalinen tuho kaikilla kauriille tärkeillä alueilla. Pluto minulla on kymmenennessä huoneessa, kolmiossa Aurinkooni ja muutenkin raskaasti aspektoituneena, joten tämä vielä pahensi tuhovaikutusta. Samoihin aikoihin tapahtunut Saturnuksen transiitti yli nousevani saattoi ainoastaan pahentaa tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe