Onko mahdollista mennä ns. "oppisopimukselle", vaikka minulla on jo talotekniikan perustutkinto (putkimies). Töitä putkimiehille on jos omaa 3-5 vuotta työkokemusta. Päästyäni ammattikoulusta ja käytyäni armeijan olen ollut vain 2kk putkihommissa. 2kk vain siksi, koska firmassa alkoi yt neuvottelut ja uusin laveri sai lähteä... Käytännössä jos pystyisi tehdä sopimuksen firman kanssa, että olen töissä 2 vuotta 80% palkalla. Työkokemusta kun vain saisi.
"Oppisopimus" lvi
Nuori putkimies
2
327
Vastaukset
- 25326
Onhan se täysin mahdollista, riippuu aika paljon mis päin suomee oot kait. Etelässä ainaki tän palstan kirjotusten perusteella tuntuu olevan vaikee saada hommia, oppisopimuksesta puhumattakaan.
Työkaveri on oppisopimuksella firmaan tullut vuoia sitten ja on nykypäivänä parhaita asentajia mitä alalta tiedän. Käsistään kätevä ihminen on tällä alalla vahvoilla.- ...
Pääkaupunkiseudulta. Työpaikkaa vasta valmistuneena vaikea löytää. Pitäisi olla vähintään 2 vuotta työkokemusta että kukaan palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286