Moi!
Etsiskelen uutta kämppää, kun nykyisestä loppuu vuokrasopimus helmikuun lopussa ja ajattelin että olisi helpompi saada isompi kun etsisi kämppiksen kanssa. Etsin pääosin vain Helsingin itäisen puolen kantakaupungista, Kalliosta ym. tai muuten sitten siitä lähettyviltä. Vaikea enää tottua muualle.
Asun siis jo valmiiksi Helsingissä.
Olen 20v, työssäkäyvä nainen, en tupakoi ja mulla on pieni koira, jackrusselinterrieri, oikein ystävällinen ja iloinen kaveri.
Olen itse hyvin rento ja vapaa sielu, en tuomitse ketään ensivaikutelman perusteella ja tulen aika lailla kaikkien kanssa toimeen. Olen iloinen ja nauravainen, en valita turhasta. Rakastan ruuanlaittoa! ja siivoaminenkin on kyllä joskus hauskaa, tiskaamisen voin varata jo alkujaan itselleni :D
Ota yhteyttä jos etsit pikaisesti kämppistä! Emailin kautta voi olla yhteydessä: marremt92@gmail.com
Kämppistä Helsinkiin!
marleya
0
182
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272