Elisalla paperittomat laskut ovat ilmaisia

ex-asiakas76

Piakkoin entisenä Elisan asiakkaana en voi kuin ihmetellä tiedottajien ajatusmaailmaa. Sähköisten laskujen ilmoitetaan olevan ilmaisia jatkossakin. Siis en joudu maksamaan siitä että yritys laskuttaa minua palvelusta. No vastavuoroisesti voinen sanoa etten lähetä laskua siitä että maksan Elisan laskun.

7

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolumbus_seilaa_pois

Eli siis vanhuksilta ja muilta, joilla ei ole pankkitunnuksia (eivätkä voi siis luoda Oma Elisa -tiliä nettiin) nyhdetään 1.4.2013 1,90€/paperilasku. Laskutusrajaa on toki myös laskettu kahdeksaan euroon, jotta voitaisiin nypätä rahaa useammin.

Pakollinen 1,99€:n kuukausiamaksun korotus ei siis pankkitunnuksetonta ja vähän soittelevaa Kolumbuksen asiakasta lämmitä, vaikka olisi mitkä euron päivät ja surkean hidas internetyhteys kyljessä.

• dfdfdfg

Mun ei kyllä tarvitse pankkitunnuksilla mennä mun Oma Elisaan, vaan sinne voi itse luoda salasanat ja tunnukset.

Vai tarkoititko että ei ole verkkopankkia mitä kautta pääsee maksamaan - eli sähköisen laskun päältä voi täpätä ittensä pankkiin? No, voihan sen sähköisen laskun tulostaa itselleen ja mennä se mukana pankkiin hoitamaan maksun...

Mutta mä en tykkää tästä että pakotetaan ottamaan se sähköinen lasku, koska mulla ei välttämättä tule kaikki tekstiviestit huomioitua.

• Tiunnii
        dfdfdfg kirjoitti:

Mun ei kyllä tarvitse pankkitunnuksilla mennä mun Oma Elisaan, vaan sinne voi itse luoda salasanat ja tunnukset.

Vai tarkoititko että ei ole verkkopankkia mitä kautta pääsee maksamaan - eli sähköisen laskun päältä voi täpätä ittensä pankkiin? No, voihan sen sähköisen laskun tulostaa itselleen ja mennä se mukana pankkiin hoitamaan maksun...

Mutta mä en tykkää tästä että pakotetaan ottamaan se sähköinen lasku, koska mulla ei välttämättä tule kaikki tekstiviestit huomioitua.

Kun rekisteröityy Oma Elisaan esimmäisen kerran, tunnistaudutaan pankkitunnusten avulla. Jos näitä ei ole, niin se on sitten homma förbiiiii.

• Vaihtaa pois

Paperiton lasku ei toimi Elisalla vieläkään. Nyhtävät jokaisen laskun myötä 1,90, vaikka OmaElisassa valinta olisi oikein.

• soneran aasiakas

Nyt ihan oikeesti otan asiaan kantaa.

KUKAAN ei ole koskaan puhunutkaan, että paperittomista laskuista mitään laskutuslisää perittäisiinkään. Kyse on ollut aina PAPERISISTA laskuista.

Tuolla Soneran osassa sitä just kirosin, että miksi asiakasta ei segmentoida henkilötunnuksen mukaan iäkkään ihmisen ryhmään, jolloin ymmäretään helpommin se, että asiakkaalla saatta olla ongelmia sähköisten laskutusmuotojen kanssa.

Asia on simppeli, kun otetaan vaikka 70-75v ikä ja siitä edespäin ei peritä paperilaskun lisää. Meillä nuoremmilla tuo sähköisen laskutuksen esteellisyyden todistaminen onkin sitten ongelmallisempaa, ellei peliin astu edunvalvoja, joka hoitaakin asiat sitten muuten. Usein edunvalvonnan myötä koko laskutusperusteinen puhelinpalvelu onkin mahdoton, koska käyttäjä ei yksinkertaisesti ole myöskään liuottokelpoinen.

Yrityksille taas sähköiset laskutusmuodot ovat itsestäänselviä. Aika outo se yritys, joka haluaa missään muodossa käsitellä laskustusta enää käsin.

Ja mitä tulee meihin jotka huolehdimme iäkkään ihmisen asiioita pankin valtakirjalla. Tämä viesti menee pankille, olisiko liikaa antaa meille asianhoitajille se oman peruspankkiasooiden hoidosta tuleva pankkipalvelumaksu takaisin?

• laskunsa maksanut

miksi elisa lähettää nykyään joka kuukausi laskun kännykkä-ja lankapuhelimesta.ei ole ihme että paperilasku tulee kalliiksi,kun joka kuukausi kolahtaa postiluukkuun!äsken tuli 9euron lasku kännykästä!onko elisan tarkoitus rikastua näillä paperilaskujen lisämaksuilla ja lähettää alvariinsa laskuja!

• Vaihda operaattoria

Elisan liiketoiminta on supistuvaa. Uudet business-ideat ovat kadoksissa. Sen takia käyttöön on otettu paperilaskun veloitus ja liittymiin pakollisen suppeakaistan lisäys. Yhteensä vievät noin 4 euroa ylimääräistä kuukaudessa. Käytä jalkojasi, seuraa esimerkkiäni ja siirrä numerosi DNA:lle. Ilmaiset paperilaskut eikä pakkoympättyä kapeakaistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51