miten saan puhelimen pois offline tilasta en mistään löydä miten saisi sen pois
offline tila
23
29231
Vastaukset
- samsung käyttäjä 2
Malli on samsung gt s5230
Offline tila menee yleensä pois päältä kun valitsee jonkin muun profiilin kuten yleinen.
- paaavoooo
miten ?
- vapumen
paaavoooo kirjoitti:
miten ?
En tiedä. Joskus puhelin voi jäädä offline-tilaan, jos sim-korttiin ei ole syötetty pin-koodia. Puhelimen uudelleenkäynnistys ja oikean pin-koodin syöttö yleensä auttaa.
- Taleban
Mene Asetukset valikkoon: Valitse seltä>Yhteydet> Internet,Mms,Wifi,Bluetooth
- PekkaKousta
Eipä auta.
- Anonyymi
Minulla oli sama ongelma. Katkaisin virran ja käynnistin uudelleen. Ja niin puhelin otti uuden yhteyden ja nyt kaikki toimii taas normaalisti.
- Anonyymi
Juuri tämä ongelma myös täällä. Eli kun katkaisen tai käynnistän puhelimen uudelleen taas toimii....mut" liian monimutkaiseksi menee AINA toimia näin...missä siis vika on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämä ongelma myös täällä. Eli kun katkaisen tai käynnistän puhelimen uudelleen taas toimii....mut" liian monimutkaiseksi menee AINA toimia näin...missä siis vika on?
Samsungin laatua..
- Anonyymi
Kiinan Nokiaa olen herätellyt kapan paketista , uinuvasta tilasta aloittanut päivittelyn jo 3 h sitten ja oletan että tänään ennen puoltayötä sen päivittely on valmis . Ostakaa siis Kiinalainen Nokia .
- Anonyymi
Mulla oli mennyt jostain syystä Wi-Fi päälle eli asetukset-> yhteydet -> Wi-Fi pois päältä ja thätsit
- Anonyymi
Yksinkertaisuudessaan erittäin hyvä vinkki !!!!!!!!!! EXCELLENT !
- Anonyymi
Luuristani loppui virta -> latasin täyteen -> käynnistin luurin, oli offline-tilassa, ihmettelin tovin WTF -> luuri [android] oli lyönyt itse Wi-Fin päälle .... !? Wi-Fi pois päältä -> luuri online.
- Anonyymi
"Kiinan Nokiaa olen herätellyt kapan paketista , uinuvasta tilasta aloittanut päivittelyn jo 3 h sitten ja oletan että tänään ennen puoltayötä sen päivittely on valmis . Ostakaa siis Kiinalainen Nokia ."
Eli lataa tauhkaa. - Anonyymi
Samsungin puhelimestä saa Offine tilasta pois päältä Mobiili Data liittymästä.
- Anonyymi
no missä se mobilidata sitten on
- Anonyymi
Pyyhkäise näyttöä ylös tai alas - valitse Asetukset - Yhteydet - Datan käyttö - Käytä internetiä matkapuhelinverkon kautta on/off.
- Anonyymi
Siellä se on..
- Anonyymi
en löydä kysymykseen vastausta
- Anonyymi
Löysit mutta et ymmärtänyt:D
- Anonyymi
Sama ongelma.. ei täällä ole mitään oikeaa vastausta.. jotkut vain yrittää arvailla
- Anonyymi
Sen löytää itsekin..
- Anonyymi
Ärsyttävin puhelin mitä ikinään olen omistanut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010