onko kellään tietoa siitä kuinka sas korvaa lennon jonka piti olla helsingissä 20,20 ja oli 1,30 olen laittanut kyllä palautteen sassin sivuille kahteen eri paikkaan mutta mitään ei ole kuulunut/näkynyt
korvauksia
5
311
Vastaukset
- opserv
KATSO KILPAILU JA KULUTTaJAVIRASTON SIVUT
pitää tehdä korvausvaatimus- Matkustaminen ›
tässä infoa kirjoitti:
http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_fi.htm
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/matkustaminen/lennot/valitukset-yritykselle-viranomaiselle/
Olet tässä:
Matkustaminen ›
Lentomatkustajan oikeudet ›
Valitukset yritykselle / viranomaiselle - Jep hep
tässä infoa kirjoitti:
http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_fi.htm
Just, siis vaatimus pitää esittää lentoyhtiölle kirjallisesti, ja varminta on käyttää EU:n lomaketta. Ja sitten kuuden viikon jälkeen, jos vastausta ei tule, on käännyttävä viranomaisten puoleen.
Sähköposti on valitettavasti jokseenkin tehoton keino. Periaatteessa sähköpostivalituksetkin pitäisi käsitellä, käytännössä niille saattaa tapahtua mitä vain.
Sitä paitsi noin 95 % ihmisistä ei osaa tehdä vaatimusta asianmukaisesti, eli yhtiö ei voi sitä käsitellä oikein vaikka haluaisi. Siksi lomake on hyödyllinen, kun se täytetään ohjeen mukaan.
(”Kun ne edes tietäis oman nimensä, tai mihin ne on menossa.” Autenttinen kommentti lentokenttävirkailijalta, joka oli vähän tuskastunut matkustajien tyhmyyteen.)
- Siitä ehkä
Välipala ja mahdolliset ylimääräiset kulut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952