Mitä tykkäätte merihovin/ankkurin ruuista? kohtaako hinta ja laatutaso?
Mitä mieltä olette Merihovin/ankkurin ruuasta?
12
674
Vastaukset
- mun mielipide
Ankkurissa kävisin vain lounasaikaan seisovassa pöydässä. Silloin hinta ja laatu ainakin kohtaavat. Listalta melko kallista tilata... Tosin kerran pääsin käymään Ankkurin keittiössä ja oli aika sekainen ja vanha keittiö. Näky vei makua ruuastakin! :D
Käyn mielummin saman omistajan Ämmilässä. Sen keittiötä en ole nähnyt ja siellä annoskoot ovat sen verran suuria ja hyviä, että mielestäni hinta ja laatu kohtaavat.- K_SuperMarket
"annoskoot ovat sen verran suuria ja hyviä, että mielestäni hinta ja laatu kohtaavat."
Tarkoitatko, että määrä korvaa laadun vai tarkoittaako mielestäsi annoksen koko samaa kuin laatu?
- GeeGan
Kokeile: Hanhenmaksapallerot sinaaappikastikkeella ja imelletyt perunat, juoma maun mukaan. AAaaahhhh!
- söin joskus
hitto mitä paskaa
- Vanha Kemiläinen.
Tilatkaapa entisajan ALA-ANKKURI,on syömistä tai Lentävälautanen,sitä syö ja huutaa.
- köggjlp
ei oo semmosta listoilla
- petkele7576
Napa nöyhtää kermaperunoiden kera nam
- Pervo
Nakkikastike hikimenkka kastikkeella.Kinder yllätys potut ja juomaksi jallua,nam :)
- lohisoppa
Keitetyt perunat irtona ja esim. kalakeitossa aivan hirveitä kovia paskoja. Samaanissa söis vaikka pelkkiä keittoperunoita lounaalla. Muutenkin samaanissa parempi lounas mutta ankkurissa käy niitä päivikkiuskollisia kun se on laittanut oman kuvankin seinälle niin täytyy siellä olls hyvä eväs. Niin ja nyt puhuttiin lounas ruuasta että turha hehkuttaa kuinka ootta saaneet ihanan 15euron hampparin
Kuka helevetin köyhä (rikas) menee ravintolaan syömään keittoa, edes lounaaksi?
Amica ja sen sellaiset on sitä varten.- hetulatsuoraks
ne jokka haluaa pysyä hoikkana :)
- Viisuri
PikkuPorvariPerkele kirjoitti:
Kuka helevetin köyhä (rikas) menee ravintolaan syömään keittoa, edes lounaaksi?
Amica ja sen sellaiset on sitä varten.Keittoruuat on turhan aliarvostettuja, mutta jos haluaa snobbailla tilaa niitä kummallisia piperrettyjä kökköjä, jotka muka hienoja. Kyllä kunnon hyvin valmistettu soppa päihittää maullaan monta muuta ruokaa. Tosi on!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796