Minä, Kaikkivaltias Jumala, Kaikkivaltias myös Suomen asioiden suhteen, sanon sinulle Suomen kansa, että minä loin sinuun rohkeutta, rehellisyyttä ja sisukkuutta, mutta pahan voimat ovat päässeet masentamaan rohkeutesi peloksi, rehellisyytesi petokseksi ja sisukkuutesi alistuvaksi periksiantamiseksi.
Nouse Suomi ja ole jälleen sellainen miksi minä sinut tein. Ole rohkea kuin Talvisodan sotilas, ole rehellinen kuin suomalainen ja ole sisukas kuin Saarijärven Paavo.
Minä valitsin Israelin aikoinaan omaksi pappiskansakseni. Suomi, sinä olet minun toinen valittu kansani. Minä olen valinnut sinut omaksi profeettakansakseni. Sinun on sanottava totuus silloin, kun kaikki muut valehtelevat, että alastomalla keisarilla on vaatteet. Sinun on luotava rohkeutta pelkäävien ihmisten sydämiin, että ei ole mitään hätää: kaikki on hyvin ja Jumalamme hallinnassa, silloinkin kun ei siltä näytä. Sinun on vahvistettava periksiantamatonta vastarintaa pahuutta ja sen alati kasvavia vaatimuksia vastaan.
Kun näin teet, sinä Suomi olet valomajakka Euroopan ja koko maailman pimeässä yössä. Sinun luoksesi tullaan kaikkialta maailmasta hakemaan totuutta, lohtua ja parantumista.
Ennen kuin näin tapahtuu, minun on kuritettava sinua Suomi sinun syntiesi tähden kuten olen joutunut monesti antamaan tuomioita myös omalle kansalleni, Israelille.
Mutta kun olet rangaistuksesi kärsinyt, minä nostan sinut profeetalliseen tehtävääsi olla kansojen valo lopunajan yhä synkkenevässä pimeydessä.
- - - - - - -
Sain tämän sanoman Jumalalta 10.2.2013.
Jouko Piho
Jumalan sanoma Suomelle 10.2.2013
43
651
Vastaukset
- Westsider
Kiitokset Herralle Joukon kautta lähettämastään hyvästä, rohkaisevasta sanomastaan.
- tuhat ja yksi
Samaistumisilmiö on saavuttanut niin laajat mitta suhteet , että et enää oikein tiedä ,
- onko Jumala sinun sisäpuolella vai oletko itse se Jumala !
""Sain tämän sanoman Jumalalta 10.2.2013."" ?
"" Minä kaikkivaltias Jumala,,,"" ?- hyvä on
Olen iloinen että sait tuollaisen rohkaisevan sanomat, vastustajia aina riittää siellä missä Jumala jotakin uskovillensa puhuu.
- ---
Toivottavasti sinulla on läheisiä, jotka osaavat suhtautua tuollaiseen narsistis-mahtipontis-fanatismiin oikein. Olisi ikävää jos he vain tylysti sanoisivat sen, minkä kaikki jo tietävät... Eli sen, että olet sekaisin kuin seinäkello.
- tuhat ja yksi
""Toivottavasti sinulla on läheisiä, jotka osaavat suhtautua tuollaiseen narsistis-mahtipontis-fanatismiin oikein. Olisi ikävää jos he vain tylysti sanoisivat sen, minkä kaikki jo tietävät... Eli sen, että olet sekaisin kuin seinäkello.""
Joo tuo Identifikaatio on suuri ongelma maailmassa eikä siihen kiinnitetä kovinkaan paljon huomiota.
Eikä Joukokaan ole aivan senkaltainen "seinäkello" kuin häntä kuvasit,
NoH täytyy sitä toimeliasta miestä nyt vähän puolustaakkin teikäläisiltä. - ---
tuhat ja yksi kirjoitti:
""Toivottavasti sinulla on läheisiä, jotka osaavat suhtautua tuollaiseen narsistis-mahtipontis-fanatismiin oikein. Olisi ikävää jos he vain tylysti sanoisivat sen, minkä kaikki jo tietävät... Eli sen, että olet sekaisin kuin seinäkello.""
Joo tuo Identifikaatio on suuri ongelma maailmassa eikä siihen kiinnitetä kovinkaan paljon huomiota.
Eikä Joukokaan ole aivan senkaltainen "seinäkello" kuin häntä kuvasit,
NoH täytyy sitä toimeliasta miestä nyt vähän puolustaakkin teikäläisiltä.Ei millään pahalla, mutta tuskinpa Piho itsekään on vailla toisen samankaltaisen hörhön puolusteluja, olkoonkin että tuo hörhö edustaa vastakkaista näkemystä.
- älä epätietoile
--- kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta tuskinpa Piho itsekään on vailla toisen samankaltaisen hörhön puolusteluja, olkoonkin että tuo hörhö edustaa vastakkaista näkemystä.
Jos ette tiedä, Piho on koonnut profetioita muutenkin, ja olen iloinen että Jumala antoi sellaisen hänelle itselleenkin.
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/index.htm - ---
älä epätietoile kirjoitti:
Jos ette tiedä, Piho on koonnut profetioita muutenkin, ja olen iloinen että Jumala antoi sellaisen hänelle itselleenkin.
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/index.htmJokainen tätä palstaa (tai Usarin surullisen kuuluisaa blogiaan) joskuskaan lukenut kyllä varsin hyvin tietää Pihon povaussivut vastuuvapauslausekkeineen. Tiesitkos sinä, että hän on itse sanonut saaneensa jumaaltaan kyvyn vahvistaa profetia oikeaksi tai vääräksi? Ja tiesitkö, että tuosta kyvystään huolimatta mies on vahvistanut oikeaksi sittemmin totaalisen pieleen menneitä profetioita?
Joko olet Pihon puolueen jäsen ja jos et ole, miksi et? - Idäntietäjä
Minä puhun niin monen ihmisen kautta ja monella muullakin tavalla, puhuvana pensaanakin te minut tunnette.
Enkä minä ole koskaan teidän uskoanne minua kohtaan vaatinut kuten en ole yyhtäkään uskontoa luonut vaan te itse sillä ette ymmärrä ettette te niitä välttämättä tarvitse vaan te luulette niin.
En ole yhdenkään uskontokunnan puolella tai vastaan vaan olen rakastava Jumala ja olen neutraali kaikkia luomiani kohtaan, miksi tämä on teille ihmisille niin vaikeaa ymmärtää?
Yhtään sotaa en ole puolestanne aloittanut enkä niissä ole kenenkään puolella enkä myöskään niitä lopeta vaikka pystyisin sillä en tee teidän kotiläksyjänne ettekä tekään lastenne.
Ainoa tahtoni on että te olette vapaita tekemään ja päättämään asioistanne ja niin maailma makaa kuten petaakin ja te kaikki huomaatte sen joka päivä siitä kaaoksesta jonka olette itse aikaan saaneet.
Hyvät vanhemmatkaan eivät erittele lapsiaan hyviin ja pahoihin vaan kaikki ne ovat yhtä rakkaita, Suurin Rakkaus ei suinkaan kosta ja hävitä jos sen mieliksi ei olla, näin toimivat myös valaistuneet ihmiset niin miksei myös Jumalanne?
Minä, Jumala, en todellakaan vaadi teiltä ihmisiltä yhtään mitään vaikka näin usein väitetään. Olen alfa ja omega, kaiken alku ja loppu eikä minulta mitään puutu jota te minulle voisitte antaa, herätkää harhoistanne ajattelemaan omilla aivoillanne älkääkä uskoko profeettoja ja pappejanne jotka elävät vain sillä jalustalla jolle te olette heidät itse nostaneet.
Kohottakaa tietoisuuttanne, älkää välittäkö niistä purkauksista mitä näilläkin sivuilla näkee paljon, ne ovat vain Jumalansa ja valonsa kadottaneilta ihmisiltä lähtöisin jotka eivät näe sitä Majakkaa joka on jo sytytetty ja loistaa aivan kaikessa heidänkin karikkoisella väylällä. auttakaa heitä mutta toivon ettette tuomitsisi sillä en minäkään teitä tuomitse vaikka mitä teette ja sanotte, sitä on suurin rakkaus.
Suomen Führer puhuu...
- K/Kirje nro:1/2/013/
Vielä viime vuonna julkaistiin Herran käskykirjeitä lähes päivittäin koskien vähän sitä sun tätä.
Nyt näyttää siltä,että nyt joku on keksinyt ihan omat Herran käskykirjeet ja muuttanut
ne muotoon Jumalan sanoma Suomelle.
Eli tällaisia sanomia ei enää ulkoisteta eikä siis kopioida ulkomaisista Herran käskykirjeistä vaan kotimaisuusaste on nyt 100 prosenttinen.
Hmm..,ettei vaan kaiken taustalla olisi myös ripaus vaikkapa poliittiisia intressejä....
- KTS (Ei kirj.)
"Ennen kuin näin tapahtuu, minun on kuritettava sinua Suomi sinun syntiesi tähden"
Eli asetettava Jouko Piho päättävälle paikalle valtakunnan johtajaksi.- Terven opin vastaist
Piho pelaa poliista peliä, nostattaa itseään profeti-asialla. Mutta,
sanoa ei ole raamatullinen.
Jumala ei puhu "kansoille" - koska mikään yhteiskunta ei ole mikään yksi ja homogeeninen joukkio...
Väärien profetioiden perustunnusmerkistö näkyy tässä Pihon tekstissä:
"Sinun on luotava rohkeutta pelkäävien ihmisten sydämiin, että ei ole mitään hätää: kaikki on hyvin ja Jumalamme hallinnassa, silloinkin kun ei siltä näytä::"
A) Miten pakanakansa, jumalaton, synteihinsä hukkumassa oleva.. voisi "luoda rohkeutta.."
B) "Kaikki on hyvin" - se on ammoisista historiasta saakka ollut korvasyyhyprofetian tuntumerkki. Hyvin, hyvin, rauha rauha, ei hätää...
C) Kun ei edes Jumalan kansa (tätä nykyä) kykene hidastamaan ja rajoittamaan hapantumista, moraalittomuuden, jne. etenemistä... MITEN syntinen kansakunta voisi sen tehdä?
Kyseessä on koeteltuna valheellinen sanoma. Toiveajattelua, ihmisten suosion metsästystä.
JUmala ei Raamatussa, missään, opeta että Hänellä olisi jokin "toinen valittu kansa."
Ei.
Se on ihmisten utopiaa, illuusiota.... jota hapatusta on syötetty uskoville, ja monet lapsenkenkäiset ja Sanaa tuntemattomata (Ja vääristelevät) ovat sen koukun nielleet.
Jumalalla oli ja on yksi ainoa valittu, pappiskansa. Muut kansat ovat ns. pakanakansoja.
Mikään "kansakunta" ei kokonaisuudessaan pelastu, eikä tule toimimaan minään valomajakkana.
Mutta, mitä sanoo Ilmestyskirja?
"oli suuri joukko..... kaikista
* kansanheimoista, * sukunnista, *kansoista, ja *kielistä... Ilm 7:9
Oliko joku kokonainen KANSA? Ei. Kansakunnat eivät kokonaan pelastu.
Jos Pihon illuusioita pitäisi uskoa, saisimme repiä Raaman, kirjoittaa aivan uuden sellaisen!
Sanoutukaa irti valheellisista illuusioista. Ne ovat tosin "makeat" - koska ne ikäänkuin nostavat kansallista itsetuntoa, ja hivelevät narsistista itseihailua!
Mutta mikä e1 ole Sanan mukaista, olkoon vaikka enkeli taivaasta sitä sepittämässä, se on hyljättävä.
Jeesus tuli pelastamaan -- syntisiä ihmisiä.
"Tulkoon Sinun valtakuntasi!"
Älkää juosko ihmisten perässä, varoitti Jeesus!
Jokaista omaansa Hän kutsuu rakentamaan - mitä? Utopistista illuusio-kansakuntaa? Ei, vaan seurakuntaansa. - Väärät valot!
Terven opin vastaist kirjoitti:
Jumala ei puhu "kansoille" - koska mikään yhteiskunta ei ole mikään yksi ja homogeeninen joukkio...
"Sinun on luotava rohkeutta pelkäävien ihmisten sydämiin, että ei ole mitään hätää: kaikki on hyvin ja Jumalamme hallinnassa, silloinkin kun ei siltä näytä::"
A) Miten pakanakansa, jumalaton, synteihinsä hukkumassa oleva.. voisi "luoda rohkeutta.."
B) "Kaikki on hyvin" - se on ammoisista historiasta saakka ollut korvasyyhyprofetian tuntumerkki. Hyvin, hyvin, rauha rauha, ei hätää...
C) Kun ei edes Jumalan kansa (tätä nykyä) kykene hidastamaan ja rajoittamaan hapantumista, moraalittomuuden, jne. etenemistä... MITEN syntinen kansakunta voisi sen tehdä?
Kyseessä on koeteltuna valheellinen sanoma. Toiveajattelua, ihmisten suosion metsästystä.
JUmala ei Raamatussa, missään, opeta että Hänellä olisi jokin "toinen valittu kansa."
Ei.
Se on ihmisten utopiaa, illuusiota.... jota hapatusta on syötetty uskoville, ja monet lapsenkenkäiset ja Sanaa tuntemattomata (Ja vääristelevät) ovat sen koukun nielleet.
Jumalalla oli ja on yksi ainoa valittu, pappiskansa. Muut kansat ovat ns. pakanakansoja.
Mikään "kansakunta" ei kokonaisuudessaan pelastu, eikä tule toimimaan minään valomajakkana.
Jos Pihon illuusioita pitäisi uskoa, saisimme repiä Raaman, kirjoittaa aivan uuden sellaisen!
Sanoutukaa irti valheellisista illuusioista. Ne ovat tosin "makeat" - koska ne ikäänkuin nostavat kansallista itsetuntoa, ja hivelevät narsistista itseihailua!
Mutta mikä e1 ole Sanan mukaista, olkoon vaikka enkeli taivaasta sitä sepittämässä, se on hyljättävä.
Jokaista omaansa Hän kutsuu rakentamaan - mitä? Utopistista illuusio-kansakuntaa? Ei, vaan seurakuntaansa.Joo.... "minä olen maailman valo" - sanoi Jeesus! Ei mikään syntinen kansakunta ole koko maailman valo. Ja Jeesuksen seurakunta on se, josta VALON tulisi loistaa....
- lopulta ymmärrätte..
Ette pilkkaajat ymmärrä, ettei ihminen ole enemmän kuin Jumala, ja teidän itsenne silmissä viisailta näyttävät kommenttinne näyttävät minusta vähän tietävän ihmisen tyhmiltä pilkka kirkoituksilta.
- BofffffFF
lopulta ymmärrätte.. kirjoitti:
Ette pilkkaajat ymmärrä, ettei ihminen ole enemmän kuin Jumala, ja teidän itsenne silmissä viisailta näyttävät kommenttinne näyttävät minusta vähän tietävän ihmisen tyhmiltä pilkka kirkoituksilta.
Jumalaahan ei ole olemassa, jos järjellä vähänkään miettii.. Ja jos on, niin heittäköön minut helvettiin,m jos on no mulkk* pas*ianen. Sillä sitähän hän juuri on...
Kiitti vaan.... Vedän jeesusta turpaan ja kiroan pyhän hengen. - Jopa on
Terven opin vastaist kirjoitti:
Ei.
Jokaista omaansa Hän kutsuu rakentamaan - mitä? Utopistista illuusio-kansakuntaa? Ei, vaan seurakuntaansa.Terveen opin vastaista ja sairaan kirjoittamaa. Siinäpä luotettava kombinaatio.
- vieläonoviauki
BofffffFF kirjoitti:
Jumalaahan ei ole olemassa, jos järjellä vähänkään miettii.. Ja jos on, niin heittäköön minut helvettiin,m jos on no mulkk* pas*ianen. Sillä sitähän hän juuri on...
Kiitti vaan.... Vedän jeesusta turpaan ja kiroan pyhän hengen.Hänet kohdatessasi lankeat polvillesi. Voi ressukka, jos et ole ennen sitä tehnyt asioita selväksi. P*****ovat housuissasi alta aikayksikön, kun Kuningasten Kuningas Jeesus Kristus on tuomitseva sinut.
Nyt tee parannus, kun vielä on aikaa sillä vielä on ovi avoinna, mutta pian se on myöhäistä ja voi sinua, VOI!
- Ihana Fantasti
Klassinen suomalainen Raamatun tulkinta:
>>katso, ne jotka pohjaan menevät, antavat minun henkeni levätä pohjan maalla.> "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa">"Paina mieleesi ne hevoset, jotka lähtivät pohjoista kohti. Ne vievät minun henkeni pohjoiseen maahan, jotta se vaikuttaisi siellä."> Jossa ne mustat orhiit, ne menivät pohjaa päinNorjassa on paljon ja vielä pahempia lahkoja, ja keskiajalla musta surma Norjassa tappoi puolet väestä vuodessa parissa.
- tuhat ja yksi
Juuri äsken vaihdoin taskulamppuun paristot jotta Neitseä näkisi paremmin.
Hölökyn kölökyn!- Pois hömppä!
Joo... mikä tahansa kansakunta (tai fanaattiset uskonnolliset aivot) voisi sanoa
TÄMÄ ON JUMALAN VALITTU kansa nro 2...
Ja kun YK:ssa virallisia kansakuntia on liki 200 (?) niin kuvitelkaa mikä riita ja soppa siitä syntyisi, kun
IHMISET ---- omasta päästään keksien ryhtyisivät JUMALAN asioita operoimaan,
valitsemaan, nimittämään kansoja (muka) Jumalan erityisporukoiksi!
Pysykää hyvät ihmiset järjissänne, Raamatun Sanassa, ja hengellisessä ruodussa.
Hömppää ja kuvitelmia on, oman pään profetioita, näkyjä, unia...
pilvin pimein,
mutta tervettä uskoa on seurata Jeesusta, opissa ja elämässä!
(EIkä koettaa kirjoittaa kuin "uutta raamattua"...)
- miten teille käy
Älkää pilkatko, pilkka sattuu vaan omaan nilkkaanne. Ottakaa opiksenne ja lopettakaa pahat tekonne.
- 23e4f
Ei ylenmääräisen pölvästiyden kutsuminen ylenmääräiseksi pölvästiydeksi ole pilkkaa. Eikä yksikään vähänkään järkevämpi ihminen halua ottaa opikseen yhdestäkään tällä huuhaapalstalla julkaistusta ns. profetiasta.
- en taas tajua teitä
23e4f kirjoitti:
Ei ylenmääräisen pölvästiyden kutsuminen ylenmääräiseksi pölvästiydeksi ole pilkkaa. Eikä yksikään vähänkään järkevämpi ihminen halua ottaa opikseen yhdestäkään tällä huuhaapalstalla julkaistusta ns. profetiasta.
Minä kuitenkin itse kuulun niihin joka lukee profetioita, mitä te edes tulette tällaiseen paikkaan jos ette lue tai ette usko niihin ollenkaan?
- 123refg
en taas tajua teitä kirjoitti:
Minä kuitenkin itse kuulun niihin joka lukee profetioita, mitä te edes tulette tällaiseen paikkaan jos ette lue tai ette usko niihin ollenkaan?
Luen toki. Huumorintajuni on jokseenkin kieroutunut. Muutenhan näiden lukeminen vaatisi maansiirtokännin tai laittomia substansseja. Uskomiseen nekään eivät riittäisi. Ihmettelen kovasti että jotkut jaksavat vuodesta toiseen ylistää jatkuvasti täydellisesti päin persetttä meneviä povailujaan suoltavia huuhaamaakareita.
Mutta jos ihan asialinjalle menisi, niin sanotaan nyt se, että missään ei ole kielletty keskustelemasta tai sanomasta mielipiteitään tällä palstalla. Ei maan laki eikä Suomi24:n säännötkään sitä kiellä. Yhtään palstaa kun ei ole korvamerkitty palstan aiheeseen vain jollain tietyllä tavalla suhtautuvien heikkalaatikoksi, ts. se, että palstan otsikko on "Profetiat", ei tarkoita sitä että keskustelu palstalla on sallittua vain profetioihin ja esittäjiinsä myönteisesti suhtautuvien kohdalla.
Riittikö vastaukseksi? - Voijummijammi!
123refg kirjoitti:
Luen toki. Huumorintajuni on jokseenkin kieroutunut. Muutenhan näiden lukeminen vaatisi maansiirtokännin tai laittomia substansseja. Uskomiseen nekään eivät riittäisi. Ihmettelen kovasti että jotkut jaksavat vuodesta toiseen ylistää jatkuvasti täydellisesti päin persetttä meneviä povailujaan suoltavia huuhaamaakareita.
Mutta jos ihan asialinjalle menisi, niin sanotaan nyt se, että missään ei ole kielletty keskustelemasta tai sanomasta mielipiteitään tällä palstalla. Ei maan laki eikä Suomi24:n säännötkään sitä kiellä. Yhtään palstaa kun ei ole korvamerkitty palstan aiheeseen vain jollain tietyllä tavalla suhtautuvien heikkalaatikoksi, ts. se, että palstan otsikko on "Profetiat", ei tarkoita sitä että keskustelu palstalla on sallittua vain profetioihin ja esittäjiinsä myönteisesti suhtautuvien kohdalla.
Riittikö vastaukseksi?Keskustelupalstalla voi esittää myös eriävän mielipiteensä jostakin väittämästä.Tätä eivät mitkään kys.sivuston säännöt kiellä. Jos on eri mieltä jostakin palautteesta niin on asiallista myös esittää siihen hyvä vastine. Ei.esim tyyliin tulet vielä kohtaamaan rangaistuksesi tai palat vielä helvetin tulessa.ym.ym. tällainen palaute ei teistä "profeetoista" anna kovinkaan kaksista kuvaa. eli..Jos ette osaa jotakin palautetta järkevästi perustella ,niin kannattaa olla vastaamatta.
- Runkku!!!!!!!!!!!
en taas tajua teitä kirjoitti:
Saa kai sitä tulla mihin paikkaan vaan. Vai eikö saa?
- Joillakin on aikaaki
Eivät tiedä mitä tekevät ja siksi heille se anteeksi. Yksi vaihtoehto on myös, että pitävät siksi pilkkanaan, kun uskovat itse totena pitämäänsä uskontoon. Johon ovat paneutuneet, koska jo peruskouluissa on opetettava kaikki uskontomahdollisuudet ikäänkuin, että valitse itse mikä tuntuu "maukkaammalta leivältä". Valitetaan kodin rajojen puutteesta, mutta koulu velvollistetaan opettamaan rajattomuutta. Kuten nyt pongahtanut kiireellinen parisuhdeopetus rajattomuudesta valinnoissa (ennen tuomituistakin vaihtoehdoista).
Koululaitoksemme on jo täydellisen harhan alaisuudessa ja kuitenkin sinne on jokaisen lapsensa lähetettävä harhautettavaksi. Kuten jo päiväkotiinkin melkein pakko. Samaisen harhan alaisuuteen. Mitä opimme tästä; emme mitään, vaan tumput suorina seuraamme, mihin suuntaan jälkeläisemme muokataan.
Muokkauksen jälki tulee nyt rytäkällä esiin kaikilla muillakin keskustelupalstoilla facee myöten.
- matti lentonen
Joo on suomessa paljon niitä,jotka uskovat,että suomi on ainoa maa.muut on mielikuvitusta.rahaa pitäisi silloin tippua tänne päin,eikä täältä eurooppaan.
- ValintaVapaus
Kukin voi omalta kohdaltaan valita missä joukossa seisoo. Joku haluaa loistaa kirkkaana valona pimeyden keskellä, joku haluaa rymytä pimeässä.
- 14@14
Suomi ei ole mikään "toinen valittu kansa". Raamattu puhuu ainoastaan Israelista Jumalan valittuna kansana.
Pihon profetia niin mielistelee ja pönkittää suomalaisen kateellista ja toisen omaa kadehtivaa mieltä.
Suomi ei ole Jumalan profeettakansa, Raamattu ei tunne myöskään tällaista kuin jonkin lihallisen kansan valitsemisen "profeetoikseen", ainoastaan lihallisella Israelilla on tämä virka.
Pihohan on siis väärä profeetta, itse.
Puutaheinää koko tarina. Jo hetken (=yhden päivän) ehdin jopa uskoa Pihoon.
Nyt meni yli niin että loiskahti. En usko enää Pihoon.- KTS (Ei kirj.)
"Raamattu puhuu ainoastaan Israelista Jumalan valittuna kansana."
Ja sekin vain EHDOLLISESTI eli JOS kyseinen poppoo NOUDATTAA kaikkia Jumalan käskyjä, muuten ei.
Sen paremmin Israelin kuin Suomenkaan kansat eivät noudata Jumalan käskyjä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, joten ainoa "valittu kansa" on seurakunta.
- Cooco
"Suomen kansa"? Mitäköhän sillä tarkoitetaan? Kuuluvatko saamelaiset Suomen kansaan? Suomen romanit?
Miten voi puhua Suomen kansasta, kun emme ole geeneiltämme, identiteetiltämme, kieleltämme taikka uskonnoltamme samaa sakkia?
Suomen kansasta voidaan puhua, kun puhutaan asioista, jotka Suomen rajojen sisällä asuville kansalaisille, mutta tälläisessä metafyysisessä merkityksessä ei voida puhua samasta porukasta.
Ja Pihohan on itse ilmoittanut, että Suomen pitää kriisissä antautua Venäjälle ja, että hän on ennustamassaan sodassa Venäjän puolella.
Muistaakseni Suomen kansa on jonkun pykälän maanpetturuudesta asettanut?- Paetkaa sekaannuksia
Säälittävä haihattelu sinne tänne, puolueesta toiseen, sekä mm. silkan petosprofetian hyväksyminen sivuilleen taannoin, osoittaa että JP on kaikissa virtauksissa ja opintuulissa hapuileva. Uskottavuus tasan 0 %.
Vaikka enkeli julistaisi jotakin joka Raamatun Sana ei osoita, olkoon... mikä`?
Mitä Paavali sanoi, gala 1. luvussa.
- Kauheaalukeakin
Totisesti. Kylläpä se kateuden ja ylpeyden synti onkin syvällä kansassa. Tosin täällä kirjoittajathan eivät ole työssä olevia ja ehkä asenteet näkyykin siksi niin voimakkaana. Ovat vaan vääriä asenteita, mikäli uskomme Raamattua ja siihenhän sivuston otsikot viittaa. Uskonnot ja profetiat.
Suomessa niin paljon saman suuntaisia profetioita, joissa kerrotaan tulevista ajoista, eivätkä ne ole hyviä.
Herra laittaa kansan vielä polvilleen. Ei varmaan muu auta, sillä niin uppiniskainen on tämä kansa. Jokainen näkee prof. yhdensuuntaisuuden, mutta sitten pitää halventaa mitä pahimmalla tavalla toisia kirjoittajia ja profetian tuojia.
Hävetkää. Nyt polvillenne ja anteeksi antoa pyytämään sekä Herralta, että lähimmäisiltä.
Piho saa mitä tahansa, mutta pitäkää huoli vaan omista sieluistanne.- parannuksen paikka
nimmarille Kauheaalukeakin...
Tee itse parannus, polvillesi... Häpeä. Pidä huolta omasta sielusi... Olet lihallinen.
Hävetkää. Nyt polvillenne ja anteeksi antoa pyytämään sekä Herralta, että lähimmäisiltä.
Piho saa mitä tahansa, mutta pitäkää huoli vaan omista sieluistanne.
- Hyvää
Hän (Kristus Jeesus) riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun, Kol. 2:15
"niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. Fil. 2:10-11
Ed.linkistä.- Hyvää on
Jeesus Kristus on Herra. Fil. 2:10-11. Totisesti ja iankaikkisesti näin on.
- pylväspyhimyskö?
Ed. linkistä. Ei ole. Siis on ollut Jumalan sanan mukainen ja poistettu.
- Styliitta.
pylväspyhimyskö? kirjoitti:
Ed. linkistä. Ei ole. Siis on ollut Jumalan sanan mukainen ja poistettu.
Vieläkö tämä sanoma on voimassa vai onko tämän sanoman takana ehkä jotain muutakin.....
- tosi on
Tuossa kirjeessä viitataan Suomen saamaan kuritukseen. Siihen liitty samalla suuren herätyksen leviäminen Suomeen. Tämä liittyy ns. Tukholman profetiaan, jossa kerrotaan Venäjän valtaavan Suomen Lapin ja itäosat.
Taivaan Isä on antanut tästä samasta asiasta kirjeen 8.8.2013:
http://johannesleijona.blogspot.fi/2013/08/taivaan-isan-kirje-suomalaisille-8.html
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066832- 954271
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463516Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483402- 503309
- 1793304
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242819- 622280
- 412250
- 131714