Se 100 hv malli ja matka ajossa einnurkkapyörityksessä joku päässyt oikeasti alle 4?
Ei paha ei paha jos toteutuu .
Etsiskelen pienikulutuksista max 8k€ kulkupeliä. Ei niitä
MOntaa taida olla polo ja getz muita?
Työmatka ajoon 40 kilsaa sivu , en tartte hienouksia kunhan sateen pitää melkein ja TOIMII ! niin ja vie turkasen vähän dieseliä.
Niin huonoa ajaa ei olekkaan jolla en pärjää joten niistä kita kiinni lapset ja isien kukkarolla olevat jatkakaa pelisivulle.
Polo 1.9 TDI pd alle 4l ? Oikeasti?
2
240
Vastaukset
- Tarkka euro
Mulla vie vähän yli viisi kun huomioi että matkamittari valehtelee 2.8 km sadalla kilsalla. Periaatteessa voi päästä johonkin neljän puolen lukemiin jos ajelee ihan perus maanteitä, eli pysyy pois motarilta ja kaupungista.
Emännällä on yaris diisseli-08 ja se vie puolisen litraa vähemmän, jälleen matkamittarivirhe huomioituna. Käyttö on samanlaista. Yaris ei ehkä ole ihan yhtä hyvä ajaa, kesällä eroa ei huomaa, mutta talvella polo on vakaampi. Toisaalta yaris on aika paljon hiljaisempi joten se antaa anteeksi tuota huonompaa ajotuntumaa. - polo4
Meillä on 1,9 TDI Polo, ja se vie matka-ajossa 3,8 l/100km. Kaupunkiajossa sitten enemmän, mutta aika vähän siinäkin. Muutenkin toi isokoneinen dieselpolo on hyvä auto, jarrut ja muut hallintalaitteet on käsittääkseni ton ison koneen takia paremmat. Kuoret vaan rupee hajoon päältä!
Ikää meidän Pololla on vähän yli 10v. ja kilometrejä 350.000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738