Ovat ilmeisesti samalla suunnalla. Meneekö sinne lavataksia vai pitääkö järjestää oma kuljetus?
Outlet village ja Tesco Lotus
5
1758
Vastaukset
- da-capo
Menin ensin Ao Nangista bussilla Krabi Towniin (50 bathia) ja sieltä normaalilla taksilla Tescoon (300 bathia), josta kävelin Outlet Villageen. Motskarilla olisi päässyt 100 bathilla. Kuski odotti minua ja pääsin samalla kyydillä takaisin (300 bathia) ja Krabi Townista Ao Nangiin bussilla (50 bathia). Riippuu tietenkin ostoksista (itse olin vaateostoksilla) ja mielestäni Tescon reissu oli turha. Loppujen lopuksi ostin kaiken tarvitsemani Krabi Townin Vogue-tavaratalosta.
- ostosmatka
Tescoon ei kannata mennä kuin suurimmissa kaupungeissa. Krabin Tescon tarjonta surkea, turhaa ajan tuhlausta.
Me kiertelimme mopolla pitkät matkat Krabilla, pyörän vuokraus kannattaa, liikennekin hiljaista. Lavataksilla tuli kaupungissa piipahdettua, nappärää liikkumista tuokin. Itse ostoksiin varaan aina muutaman päivän Bangkokiin. Maaliskuussa on tarkoitus kolme päivää viettää Bangkokissa tulomatkalla etelästä, ostoksia tehden ja välillä altaalla oleskelen. - kuistiin
Menee lavataksi,hyppäät Ao Nangista valkoiseen lavataksiin rannan puolelta siinä lukee Krabi Town maksaa päivällä 50thb 6jälkeen 60thb Krabi Townissa menet kadun toiselle puolelle siintä lähtevät punaiset lavataksit jolla pääsee Big C Outlet,Tesko Lotus maksaa 30thb,takaisinpäin hyppää punaiseen lavataksiin samaltapuolen katua missä jäit pois,Krabi Townissa vaihda valkoiseen autoon pysäkki näillä sama autossa lukee Ao Nang mm,autoja kulkee n15min välein,viimeinen Krabista 22.00
- ana.
me kävimme kaikissa kolmessa paikassa (big c, outlet village ja tesco lotus) tuktukilla, ao nangista lähtö ja paluu. tuktuk-kuskimme odotteli meitä ostostelumme ajan.
maksoimme koko porukka reissusta yhteensä 1200 bht, eli 300 bht/nenä (about 8e). emmekä todella pitäneet mitään kiirettä, aikaa koko reissuun vierähti useampi tunti. - Kake2
Tänään teimme saman matkan, mennessä valkoisella lavataksilla suoraan Ao Nangista Tesco Lotukseen 100 bathia hengeltä. Paluu punaisella suoraan kahdestaan yhteensä 300 bathia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194