Hei
Olen 21 vuotias nainen. Etsin ihmistä jonka kanssa muuttaa saman katon alle.
Olen siisti ja rauhallinen. Harrastuksiini kuuluu piirtäminen ja maalaaminen, lenkkeily, kirjat sekä valmennan kahta taitouinti joukkuetta ja yhtä duoa.
Minulla on vakituinen työpaikka. Teen töitä Pasilan virastotalossa joten asunnon olisi sijaittava helpon matkan päässä Pasilan asemasta.
Jos olet samanhenkinen viettäisin mielelläni kanssasi välillä leffailtaa tai kokkailupäivää tai mitä nyt keksii sillä luonteeltani olen sosiaalinen.
Tarvitsen myös omaa tilaa ja kunnioitan sitä että niin varmasti tarvitset myös sinä.
Koira sinulla voisi olla mutta muiden eläinten kanssa en oikein tule toimeen.
Kotibileitä ja pippaloita saisit järjestää kunhan niistä sovittaisiin yhdessä .
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä sähköpostitse
miljamarika@gmail.com
Kämppistä pääkaupunkiseudulle.
mmp1
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317